Przetargi.pl
Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych przez okres 12 miesięcy dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych przez okres 12 miesięcy dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 250 400kg. 2.Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów, wymienionych w Tabeli nr 1, z miejsc podanych w Tabeli nr 3 specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Środek transportu musi posiadać wagę najazdową z aktualną legalizacją. 3.Odbiór odpadów będzie prowadzony sukcesywnie, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu (w poniedziałek, środę i piątek) od godz. 7:00 do 14:00 lub w razie potrzeby – za uzgodnieniem telefonicznym w ciągu maksymalnie 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia z zastrzeżeniem, że jeżeli tzw. „zamówienie w sytuacjach awaryjnych ” zostało zgłoszone w piątek to Wykonawca zobowiązany jest je wykonać do godz. 14:00 w poniedziałek. Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym odbiorze odpadów do zważenia odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz wykonania wszelkich czynności celowych lub koniecznych z perspektywy powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j Dz. U. z 2019r., poz. 701 z późn. zm.) oraz jej aktów wykonawczych. 4. Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne czynności pozwalające na prawidłowe wprowadzanie przez Zamawiającego informacji do systemu elektronicznego BDO. 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j Dz. U. z 2019r., poz. 701 z późn. zm.). 5.Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia m. in. udostępnienia pojemników, przywóz i odbiór pojemników, odkażenie miejsca składowania środkiem do tego przeznaczonym, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia, unieszkodliwienie. 6. W celu realizacji zamówienia Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, specjalistyczne pojemniki i opakowania do gromadzenia odpadów w ilości i w rodzaju zgodnym z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania ich okresowego przeglądu, jak również wymiany pojemników w wypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia. Tabela nr 1 : Opis rodzajów odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Lp. Kod Grupy, podgrupy i rodzaje odpadów Szacunkowa ilość w czasie trwania umowy (kg) 1 18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 2000 2 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 230 000 3 18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 1 600 4 18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 700 5 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 16 000 6 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki ( z wyłączeniem 180103) 100 RAZEM: 250 400 Opis kodów za: Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2020.10) - załącznik: Katalog Odpadów ze Wskazaniem Odpadów Niebezpiecznych Tabela nr 2 : Ilość pojemników dostarczana przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia. 1 Wielorazowy kontener jezdny z pokrywą, szerokość kontenera 100-104 cm*, długość 120 cm, wysokość 132 cm 1100 l 24 * Furtka przez którą będzie musiał przejechać kontener ma w świetle szerokość 120 cm. Tabela nr 3 : Lokalizacja jednostek organizacyjnych, z których Wykonawca będzie odbierał odpady wraz z szacunkową ilością wytwarzanych odpadów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj odpadów Ilość odpadów 1 Wszystkie rodzaje odpadów Do 700 kg na dobę UWAGI: 1. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1819 zm.); c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., nr 1396 ze zm. ). 2. Treść oferty oraz świadczenie usługi musi być zgodne z art. 95 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) stanowiącym, że zakaźne odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. 3. W związku z wymaganiem zawartym w pkt. 1 i 2 powyżej, do oceny zgodności treści oferty z treścią SIWZ brane będą pod uwagę następującego okoliczności: a) odległość zadeklarowanych w ofercie instalacji, w których będą unieszkodliwiane odpady medyczne, do siedziby Zamawiającego wg załącznika nr 8 do SIWZ; b) ilość wolnych mocy przerobowych w zadeklarowanych w ofercie instalacjach, w których unieszkodliwiane będą odpady medyczne wg załącznika nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający w zakresie niniejszej części zamówienia wymaga od wykonawcy, aby dysponowana i przeznaczona do realizacji instalacja, w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne miała wolne moce przerobowe na poziomie nie mniejszym niż 25 000,00 kg w skali miesiąca. Nie spełnienie przedmiotowego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W wypadku, gdy Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w więcej niż jednej instalacji wolne moce poszczególnych instalacji w celu wykazania powyższego wymogu będą podlegać sumowaniu. 5. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z art. 20 ustawy o odpadach, Zamawiający w oparciu o informację Wykonawcy zawartą w załączniku nr 8 do siwz, określi odległość instalacji, w których będą unieszkodliwiane odpady, do siedziby Zamawiającego z uwzględnieniem ilości unieszkodliwianych w nich odpadów oraz mocy przerobowych instalacji. 6. W odniesieniu do niniejszej części zamówienia, Zamawiający pragnie wskazać, że zgodnie z art. 20 ust. 3 i art. 20 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. Zamawiający będzie brał pod uwagę zakaz unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, z wyjątkiem sytuacji wystąpienia braku takiej instalacji na terenie województwa lub braku wolnych mocy przerobowych w istniejących instalacjach. W związku z tym zaoferowanie miejsca unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza województwem, w sytuacji gdy w województwie tym znajduje się przynajmniej jedna odpowiednia instalacja i posiadająca odpowiednie moce przerobowe, musi spotkać się z odrzuceniem oferty ze względu na to, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji, co jest określone w art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenia (pozwolenie, wpis lub inna decyzja) wydana przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody podane są Rozdziale III SIWZ, tabela nr 1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XIISIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 4. Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 5. Oświadczenie w zakresie instalacji, w której będą unieszkodliwiane odpady, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (w oryginale – tj. w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego przez Podmiot Udostępniający kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Podmiot Udostępniający przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał pełnomocnictwa nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach