Przetargi.pl
Usługa sukcesywnego odbierania, transportu i zagospodarowania poprzez przetwarzanie, zbieranie odpadów, za wyjątkiem składowania: -zawartość piaskowników o kodzie 19 08 02 - skratek o kodzie 19 08 01

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Cegielniana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 556 177 , fax. 227 241 129
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Cegielniana 4
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 556 177, fax. 227 241 129
    REGON: 14171723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zwik-grodzisk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sukcesywnego odbierania, transportu i zagospodarowania poprzez przetwarzanie, zbieranie odpadów, za wyjątkiem składowania: -zawartość piaskowników o kodzie 19 08 02 - skratek o kodzie 19 08 01
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbierania, transportu i zagospodarowania poprzez przetwarzanie, zbieranie odpadów, za wyjątkiem składowania: •zawartość piaskowników o kodzie: 19 08 02, •skratek o kodzie 19 08 01 w zadeklarowany przez Wykonawcę sposób, wytworzonych w instalacji oczyszczalni ścieków w Chrzanowie Dużym, w podziale na części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513700-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: 1) decyzję/zezwolenie lub zawiadomienie właściwego marszałka województwa o nadaniu indywidualnego transportu skratek (kod: 19 08 01) i zawartości piaskownika (kod: 19 08 02) od miejsca ich wytworzenia do miejsca zbierania, przetwarzania. W przypadku powierzenia podwykonawcom prac związanych z transportem, Wykonawca załączy również kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem ich aktualnych zezwoleń (decyzja lub zawiadomienie marszałka o nadaniu numeru rejestrowego) do wykonywania ww. usług. w przypadku otrzymania informacji od marszałka o nadaniu indywidualnego numeru rejestrowego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zawiadomienie marszałka w ciągu 3 dni od jego otrzymania. 2) decyzję na zbieranie i/ lub przetwarzanie odpadów: skratki (kod: 19 08 01) i zawartość piaskownika (kod: 19 08 02). UWAGA! Przedłożone decyzje (wpisy do rejestru) muszą być wydane zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. i aktualne na dzień złożenia ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku złożenia oferty na platformie zakupowej: 1. Wykonawca winien do upływu terminu składania ofert przesłać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej z wykorzystaniem Załącznika nr 4 do SIWZ; 4) formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 6 do SIWZ; 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku złożenia ofert z zachowaniem formy pisemnej: 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i czytelnie podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 2 do SIWZ; 2) wypełnione i czytelnie podpisane oświadczenia wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ; 3) wypełnione i czytelnie podpisane oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej z wykorzystaniem Załącznika nr 4 do SIWZ; 4) formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 6 do SIWZ; 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach