Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Oleandrów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
- Data zamieszczenia: 2020-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
ul. Oleandrów 5
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
REGON: 14177328200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpilsudski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sukcesywnego drukowania materiałów informacyjno – promocyjnych dla Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym drukowaniu materiałów informacyjno – promocyjnych. Opis poszczególnych rodzajów druków, ich formaty, rodzaj papieru, nakład zawiera Formularza asortymentowo – cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Realizacja poszczególnych zamówień będzie się odbywała w oparciu o zlecenia oraz materiały do druku przesyłane każdorazowo przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany przedkładać Zamawiającemu wydruki próbne w formie papierowej do jego akceptacji w ciągu na zasadach określonych we wzorze umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla części: - część pierwsza – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - część druga – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego: Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek, jednocześnie dołączając jego kopię do oferty albo złożyć wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie, wskazany został we wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2) Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, opisane w punkcie 15.6 SIWZ (jeśli dotyczy). 3) Wykonawca w terminie 3 dni od przekazania informacji o wynikach spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4) Formularz oferty 5) Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 7) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 8) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Należy wypełnić jedynie tabelę dotyczącą części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę; 9) Próbki, o których mowa w siwz, na podstawie których Zamawiający przyzna punkty w kryterium Jakość. UWAGA: Próbki nie podlegają uzupełnieniu. W przypadku niedostarczenia próbek lub niedostarczenia wszystkich wymaganych próbek, Zamawiający nie będzie mógł ocenić oferty Wykonawcy. Oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt w podkryterium „ocena próbek”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sukcesywne świadczenie usług druku plakatów dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego”
Dodano: 2024-04-17 - Druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty — Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Dodano: 2024-04-08 - Druk miesięcznika Forum Służby Więziennej
Dodano: 2024-04-08 - DZP.261.13.2024 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2024 r.
Dodano: 2024-03-21 - Usługa drukowania materiałów promocyjnych
Dodano: 2024-03-13 - Druk publikacji z serii Myśl o Kulturze (CN: 4901) - Dyfuzja innowacji
Dodano: 2024-02-19 - Druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty — Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Dodano: 2024-02-13 - Wdrożenie i utrzymanie usługi wydruku podążającego w Centrali KRUS na bazie posiadanych dziesięciu drukarek.
Dodano: 2023-12-08 - Świadczenie usług druku na potrzeby Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2023-11-21 - DZP.261.90.2023 druk publikacji z serii 20 Lat XX Wieku
Dodano: 2023-11-16