Centrum Informatyki Resortu Finansów ogłasza przetarg
- Adres: 26-601 Radom, Samorządowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 41 42 , fax. 48 367 36 73
- Data zamieszczenia: 2021-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyki Resortu Finansów
Samorządowa 1
26-601 Radom, woj. mazowieckie
tel. 22 694 41 42, fax. 48 367 36 73
REGON: 14263627400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cirf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa subskrypcji w oparciu o rozwiązanie Citrix ADC VPX 3000 Mbps Premium CSP HA, dla co najmniej 2 000 użytkowników - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi subskrypcji w oparciu o rozwiązanie Citrix ADC VPX 3000 Mbps Premium CSP (dalej: „Usługi”), dla co najmniej 2 000 użytkowników.Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe realizowane w terminie 4 miesięcy od daty podpisania Umowy, oraz zamówienie z tytułu prawa opcji realizowane jako dodatkowe maksymalnie 4 miesiące od zakończenia realizacji zamówienia podstawowego na warunkach jak w zamówieniu podstawowym. W celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji w formie elektronicznej w rozumieniu art. 78 (1) k.c. (przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej), nie później 30 dni przed zakończeniem realizacji zamówienia podstawowego. Prawo opcji może obejmować od 1 do 4 miesięcy świadczenia usługi. W ramach Usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) świadczenia wsparcia w siedzibie Zamawiającego w Warszawie oraz zdalnie; 2) obsługi zainstalowanej Usługi poprzez dokonywanie dodatkowej instalacji, konfiguracji, parametryzacji; 3) zagwarantowania świadczenia wsparcia przez osoby przeszkolone i posiadające wiedzę na temat Usługi; 4) obsługi zgłoszeń dotyczących braku dostępu do Usługi poprzez pocztę e-mail lub telefonicznie,; 5) w przypadku uzyskania wiedzy przez Wykonawcę o wystąpieniu awarii/błędu Usługi, Wykonawca zobowiązany jest, niezwłocznie, do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii/błędu; 6) naprawy awarii/błędu Usługi do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii/błędu do Wykonawcy, potwierdzone protokołem Odbioru Usunięcia awarii/błędu. Szczegółowo przedmiot zamówienia, warunki płatności zostały określone w zaproszeniu oraz wzorze Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania dla Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2024-07-04 - Dostawa oprogramowania biurowego
Dodano: 2024-06-28 - Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych
Dodano: 2024-06-24 - Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-18 - Wsparcie Techniczne oprogramowania BeyondTrust na okres 36 miesięcy
Dodano: 2024-06-18 - Dostawa systemu rezerwacji
Dodano: 2024-06-13 - Dostawa licencji na: serwer poczty i pakiet biurowy wraz z wdrożeniem
Dodano: 2024-06-10 - Odnowienie rocznych kontraktów serwisowych do posiadanych przez użytkownika licencji IDL
Dodano: 2024-06-07 - Odnowienie rocznego pakietu opieki technicznej do posiadanej przez użytkownika licencji oprogramowania Ansys Zemax OptiStudio Pro
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa oprogramowania biurowego
Dodano: 2024-06-04