Przetargi.pl
Usługa subskrypcji w oparciu o rozwiązanie Citrix ADC VPX 3000 Mbps Premium CSP HA, dla co najmniej 2 000 użytkowników

Centrum Informatyki Resortu Finansów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-601 Radom, Samorządowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 41 42 , fax. 48 367 36 73
  • Data zamieszczenia: 2021-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyki Resortu Finansów
    Samorządowa 1
    26-601 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 41 42, fax. 48 367 36 73
    REGON: 14263627400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cirf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa subskrypcji w oparciu o rozwiązanie Citrix ADC VPX 3000 Mbps Premium CSP HA, dla co najmniej 2 000 użytkowników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi subskrypcji w oparciu o rozwiązanie Citrix ADC VPX 3000 Mbps Premium CSP (dalej: „Usługi”), dla co najmniej 2 000 użytkowników.Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe realizowane w terminie 4 miesięcy od daty podpisania Umowy, oraz zamówienie z tytułu prawa opcji realizowane jako dodatkowe maksymalnie 4 miesiące od zakończenia realizacji zamówienia podstawowego na warunkach jak w zamówieniu podstawowym. W celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji w formie elektronicznej w rozumieniu art. 78 (1) k.c. (przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej), nie później 30 dni przed zakończeniem realizacji zamówienia podstawowego. Prawo opcji może obejmować od 1 do 4 miesięcy świadczenia usługi. W ramach Usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) świadczenia wsparcia w siedzibie Zamawiającego w Warszawie oraz zdalnie; 2) obsługi zainstalowanej Usługi poprzez dokonywanie dodatkowej instalacji, konfiguracji, parametryzacji; 3) zagwarantowania świadczenia wsparcia przez osoby przeszkolone i posiadające wiedzę na temat Usługi; 4) obsługi zgłoszeń dotyczących braku dostępu do Usługi poprzez pocztę e-mail lub telefonicznie,; 5) w przypadku uzyskania wiedzy przez Wykonawcę o wystąpieniu awarii/błędu Usługi, Wykonawca zobowiązany jest, niezwłocznie, do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii/błędu; 6) naprawy awarii/błędu Usługi do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii/błędu do Wykonawcy, potwierdzone protokołem Odbioru Usunięcia awarii/błędu. Szczegółowo przedmiot zamówienia, warunki płatności zostały określone w zaproszeniu oraz wzorze Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach