Przetargi.pl
Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość.

Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383198 , fax. 084 6396189
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
    ul. Partyzantów 61 61
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383198, fax. 084 6396189
    REGON: 95037166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość, w rozbiciu na : Zadanie 1 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa. Zadanie 2 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności. Zadanie 3 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej. Zadanie 4 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta . Zadanie 5 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja. Zadanie 6 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Gminnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 632240005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Oferta wymaga wadium : Zadanie 1 - 1200,00 zł Zadanie 2 - 1100,00 zł Zadanie 3 - 560,00 zł Zadanie 4 - 600,00 zł Zadanie 5 - 600,00 zł Zadanie 6 - 300,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą działalność gospodarczą, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku]; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [na formularzu ofertowym]; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 6) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia . 9) Wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - [ wypełniony wg załącznika]; 10) ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach