Przetargi.pl
Usługa sprzedaży biletów polegająca na sukcesywnej rezerwacji, sprzedaży i dostarczaniu do siedziby IBL biletów lotniczych i kolejowych wraz z ubezpieczeniem na czas trwania podróży, ZP39-129022

Instytut Badawczy Leśnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7150300 , fax. 22 7200397
  • Data zamieszczenia: 2012-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badawczy Leśnictwa
    Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej 3 3
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7150300, fax. 22 7200397
    REGON: 00011583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibles.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzedaży biletów polegająca na sukcesywnej rezerwacji, sprzedaży i dostarczaniu do siedziby IBL biletów lotniczych i kolejowych wraz z ubezpieczeniem na czas trwania podróży, ZP39-129022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W przypadku biletów lotniczych: 1) Rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych komunikacji krajowej i międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego, a także w klasie przewoźników z grupy tzw. Tanich Linii Lotniczych. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia lotnicze kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej. 2) Sprzedaży biletów lotniczych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty lotniskowe, paliwowe, rezerwacyjne, podatkowe oraz ubezpieczenie. 3) Proponowania optymalnego połączenia oraz połączeń alternatywnych uwzględniających jak najkrótszy czas podróży, biorąc pod uwagę również czas transferów między lotniskami, na jedno zapytanie Zamawiającego; 4) Stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - minimum klasa ekonomiczna; 5) Bezpłatnym dostarczaniu, na koszt i ryzyko Wykonawcy, biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróży (polisa ubezpieczeniowa obejmująca KL, NNW i ubezpieczenie bagażu). Zamawiający ustala, że zamawiane bilety lotnicze będą to bilety elektroniczne. Jeżeli na danej trasie nie jest dostępny bilet elektroniczny, wykonawca dostarczy bilet papierowy. 6) Bilet wystawiony przez Wykonawcę musi być wygenerowany i przesłany bezpośrednio z Globalnego Serwera Systemu Rezerwującego do Zamawiającego. 7) Niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem; 8) Zapewnienia Zamawiającemu możliwość dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przelotu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty. 9) Regulowanie należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym, w tym z tytułu opłat lotniskowych ze środków własnych; 10) Pośrednictwie między Zamawiającym a przewoźnikiem w przypadku składania ewentualnych reklamacji w zakresie usług objętych zamówieniem; 11) Negocjowanie z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; 12) W przypadku konieczności zwrotu biletu Wykonawca zwróci Zamawiającemu część kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; 13) Sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze; 14)Wyznaczeniu pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego; W przypadku biletów kolejowych: 1) Rezerwacji połączeń kolejowych i sprzedaży biletów kolejowych komunikacji krajowej i międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej. 2) Sprzedaży biletów kolejowych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty: rezerwacyjne, podatkowe oraz ubezpieczenie. 3) Proponowania optymalnego połączenia oraz połączeń alternatywnych uwzględniających jak najkrótszy czas podróży, biorąc pod uwagę również czas transferów między stacjami kolejowymi, na jedno zapytanie Zamawiającego; 4) Stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - minimum klasa ekonomiczna; 5) Bezpłatnym dostarczaniu, na koszt i ryzyko Wykonawcy, biletów kolejowych wraz z ubezpieczeniem podróży. Zamawiający ustala, że zamawiane bilety wykonawca dostarczy bilet papierowy. 6) Niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem; 7) Zapewnienia Zamawiającemu możliwość dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przejazdu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty. 9) Pośrednictwie między Zamawiającym a przewoźnikiem w przypadku składania ewentualnych reklamacji w zakresie usług objętych zamówieniem; 10) Negocjowanie z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; 11) W przypadku konieczności zwrotu biletu Wykonawca zwróci Zamawiającemu część kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; 12) Sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety kolejowe; 13) Wyznaczeniu pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibles.pl okienko ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach