Przetargi.pl
Usługa sprzedaży biletów Białostockiej Komunikacji Miejskiej w punkcie obsługi klienta nr 8

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzedaży biletów Białostockiej Komunikacji Miejskiej w punkcie obsługi klienta nr 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : 1) Prowadzenie usługi sprzedaży biletów obowiązujących w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Gminę Białystok, a w szczególności: elektronicznych biletów okresowych imiennych i na okaziciela, papierowych biletów wieloprzejazdowych i jednorazowych oraz doładowywania elektronicznej portmonetki na elektronicznej Białostockiej Karcie Miejskiej, przyjmowanie wniosków o wydanie imiennej elektronicznej Białostockiej Karty Miejskiej, skanowanie dokumentów potwierdzających uprawnienia do ulg ,w punkcie sprzedaży nr 8 przy użyciu sprzętu powierzonego przez Zamawiającego. 2)Usługa będzie prowadzona w Punkcie Obsługi Klienta, w rejonie wyznaczonym przez Zamawiającego na mapce stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ, w lokalu wskazanym przez Wykonawcę, spełniającym wymogi dotyczące punktu obsługi klienta. 3)Sprzedaż ma być prowadzona: a)w dni powszednie od poniedziałku do piątku włącznie przez co najmniej 8 godzin dziennie, nie krócej jednak niż do godziny 17.00, b)co najmniej przez 5 godzin w sobotę, nie krócej jednak niż do godziny 14.00, c)w okresie od 24 czerwca do 25 sierpnia w każdą nieświąteczną sobotę przez co najmniej 4 godziny. 2.Wymogi dotyczące Punktu Obsługi Klienta : 1)punkt ma być usytuowany w kondygnacji nadziemnej (dopuszcza się niski parter, parter, wysoki parter), w budynku stojącym przy ulicy i składać się z: a)wydzielonej powierzchni dla sprzedawcy, b)wydzielonej części dla klientów; 2)Punkt Obsługi Klienta ma być wyposażony w: a)stałe łącze internetowe o szybkości transmisji do/od Abonenta 1024 kbit/s / 256 kbit/s, adres IP WAN musi być publiczny i stały, adres IP PC który łączy się do systemu musi być prywatny (musi być modem wraz routerem, który posiada funkcjonalność NAT), w przypadku, kiedy będzie potrzeba podłączenia więcej niż jednej stacji PC konieczne będzie dokupienie switcha, b)adres e-mail, c)zasilacz awaryjny UPS wyposażony w gniazda wyjściowe UNISCHUKO, d)telefon, e)przyłącze elektryczne umożliwiające podłączenie komputera, drukarki, routera/modemu, f)przyłącze elektryczne umożliwiające podłączenie dostarczonego przez Zamawiającego szyldu o wymiarach nie większych niż : szerokość 120 cm, wysokość 60 cm, o poborze prądu nie przekraczającym 40 W, mocowanego za pomocą śrub, kotew lub w inny trwały sposób, do zewnętrznej ściany budynku od strony głównego ciągu komunikacyjnego, g)zabezpieczenie przed skutkami włamania (np. kraty, rolety antywłamaniowe, monitoring itp.) , h)kodowany sejf, kasę pancerną lub inne tego typu zabezpieczenie na powierzone Wykonawcy karty SAM i czytniki kart. 3)Punkt Obsługi Klienta zostanie wyposażony w stacjonarne stanowisko do ładowania na kartach zbliżeniowych elektronicznych biletów okresowych oraz elektronicznej portmonetki. Stanowisko dostarczy Zamawiający i stanowi ono własność Zamawiającego. Z chwilą podpisania przez Wykonawcę protokołu przejęcia stacjonarnego stanowiska, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe użytkowanie, uszkodzenie lub utratę. 4)Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania dowodów sprzedaży wygenerowanych z systemu przy ładowaniu karty, będących podstawą ewentualnej reklamacji. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin lokalu wskazanego jako Punkt Obsługi Klienta. 3. Sposób realizacji umowy: 1)W wyniku przeprowadzonego postępowania ustalona zostaje marża handlowa wyrażona liczbą procentową, przysługująca Wykonawcy z tytułu odsprzedaży biletów zbiorowej komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Białystok, w tym prowadzenia doładowań elektronicznej Białostockiej Karty Miejskiej. 2)Wykonawca zobowiązany jest do odsprzedaży biletów po cenach urzędowych określonych w obowiązującej Uchwale Rady Miejskiej Białegostoku ustalającej ceny urzędowe za usługi przewozowe transportu zbiorowego białostockiej komunikacji miejskiej. 3)Doładowania na Białostockiej Karcie Miejskiej rozlicza się poprzez punkty na doładowanie elektroniczne. Wartość nominalna 1 punktu wynosi 1 PLN. 4)Wykonawca dokonuje zakupu biletów papierowych wg aktualnych cen urzędowych pomniejszonych o wartość wynikającą z ustalonej w postępowaniu marży handlowej. 5)Wykonawca dokonuje zakupu punktów na doładowania elektronicznej Białostockiej Karty Miejskiej wg aktualnych cen urzędowych pomniejszonych o wartość wynikającą z ustalonej w postępowaniu marży handlowej. 6)Całkowite wynagrodzenie, jakie otrzymuje Wykonawca, wynika z różnicy między ceną urzędową biletów lub wartością nominalną doładowań, a ceną zakupu. 7)Wykonawca będzie otrzymywał do odsprzedaży bilety papierowe na podstawie wcześniejszej zapłaty. Podstawą wydania biletów do odsprzedaży będzie zrealizowany przez Wykonawcę przelew kwoty brutto ustalonej według cen zakupu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 8)Wykonawca będzie otrzymywał do odsprzedaży punkty na doładowania elektroniczne na podstawie wcześniejszej zapłaty. Podstawą wydania punktów elektronicznych do odsprzedaży będzie zrealizowany przez Wykonawcę przelew kwoty brutto ustalonej według cen zakupu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. System komputerowy obsługujący sprzedaż biletów elektronicznych umożliwi doładowania kart elektronicznych biletami okresowymi oraz elektronicznej portmonetki punktami elektronicznymi do ilości wynikającej z wpłat wykonanych przez Wykonawcę. 9)Wykonawca będzie otrzymywał do odsprzedaży elektroniczne karty na okaziciela na podstawie wcześniejszej zapłaty. Podstawą wydania kart elektronicznych do odsprzedaży będzie zrealizowany przez Wykonawcę przelew kwoty brutto ustalonej według urzędowych cen zakupu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 10)Wykonawca będzie przyjmował od pasażerów wnioski o wydanie imiennej elektronicznej Białostockiej Karty Miejskiej oraz skanował wniosek, zdjęcie oraz dokumenty przedstawione przez pasażera jako potwierdzające posiadane przez niego prawo do przejazdów ulgowych lub bezpłatnych. Zeskanowane: wniosek, zdjęcie oraz dokumenty, Wykonawca będzie niezwłocznie przesyłać pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Zamawiającego. Druk wniosku z załączonym zdjęciem będzie przekazywany do Zamawiającego w każdy poniedziałek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000 zł (słownie - pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z póź. zm.) 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. Nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299 , a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - usługa sprzedaży biletów BKM. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach