Przetargi.pl
Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy w okresie od 01.02.2020r. do 31.01.2021r.

Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Sobieskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 363 34 47 , fax. 94 363 34 47
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim
    ul. Sobieskiego 8
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 363 34 47, fax. 94 363 34 47
    REGON: 33092360500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zukdrawskopomorskie.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy w okresie od 01.02.2020r. do 31.01.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy. Zamówienie obejmuje bezgotówkową usługę sprzedaży paliw płynnych i produktów ropopochodnych w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r. Benzyna bezołowiowa Pb 95 – 8500 litrów Olej napędowy ON – 42200 litrów Olej opałowy – 2600 litrów Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie niniejsze składa się z następujących części: a) część 1 – benzyna bezołowiowa Pb 95, olej napędowy ON. Realizacja części 1 niniejszego zamówienia polega na: Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania paliw i oleju napędowego przez Wykonawcę znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Sprzedaż paliw i oleju napędowego będzie odbywać się sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów według potrzeb Zamawiającego. Warunki tankowania pojazdów: od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 15:00, a w okresie zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca całodobowo we wszystkie dni tygodnia. W sytuacji, gdy po wskazanym wyżej okresie zimowym nastąpi zmiana warunków atmosferycznych powodujących konieczność całodobowej pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w tym okresie całodobową obsługę stacji. Paliwo i olej napędowy będą pobierali upoważnieni pracownicy ZUK w Drawsku Pomorskim, a sprzedaż paliwa i oleju napędowego może odbywać się wyłącznie do pojazdów wskazanych na piśmie przez Zamawiającego. Faktury wystawione przez Wykonawcę powinny zawierać pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i oleju napędowego z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT wystawianymi, co 10 dni, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, Nr 221 poz. 1441). Określona ilość paliw i oleju napędowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa i oleju napędowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. b) część 2 – olej opałowy. Realizacja części 2 niniejszego zamówienia polega na: Zakup oleju opałowego z przeznaczeniem na cele grzewcze wraz z transportem Wykonawcy będzie odbywać się sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie do zbiornika w siedzibie Zamawiającego, według potrzeb. Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur. Do oleju opałowego, stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, Nr 221 poz. 1441). Określona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju opałowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia / dokumenty złożone w niniejszym postępowaniu według kryterium: spełnia – nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawcy powinni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych – sporządzone przed upływem terminu składania oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone przed upływem terminu składania oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 4. Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, stosownie do Ustawy Prawo Energetyczne (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) 5. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817).Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu winny być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach