Przetargi.pl
Usługa sprzątania z podziałem na części: I część - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach II część - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach

Powiat Gliwicki ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 32 332 66 00, , fax. 32 332 66 47
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 32 332 66 00, , fax. 32 332 66 47
    REGON: 27625498500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania z podziałem na części: I część - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach II część - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Usługa sprzątania z podziałem na części”: I część - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach II część - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach I. Usługa sprzątania budynków ”A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na: a. sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych, socjalnych, archiwów i magazynów, b. myciu windy, c. wyrzucaniu do odpowiednich pojemników sprzątniętych i posegregowanych śmieci, d. uzupełnianiu środków czystości w obiekcie, e. pełnieniu codziennego dyżuru w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego, f. konserwacji mebli biurowych, g. myciu okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, przeszklonych ścianek działowych, krat, poręczy, h. praniu dywanów i chodników oraz czyszczeniu i konserwacji posadzek, i. mechanicznym czyszczeniu i konserwacji posadzek, j. sprzątaniu i usuwaniu śniegu z balkonów, k. myciu lamp, l. odkurzaniu i czyszczeniu krzeseł tapicerowanych. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego wniosku – „Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach” Powyższą usługę sprzątania i utrzymania czystości należy wykonywać w sposób dokładny sprawny oraz terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków, które nie będą szkodliwe dla ludzi oraz nie będą oddziaływać niszcząco na elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. II część - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na: a) zamiataniu i usuwaniu wszelkich nieczystości z chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, terenów zielonych; b) zgrabianiu liści i usuwaniu innych zanieczyszczeń z trawników; c) opróżnianiu koszy na śmieci wraz z segregacją śmieci w tym popielnic; d) usuwaniu zanieczyszczeń z okienek piwnicznych; e) myciu schodów zewnętrznych; f) sprzątaniu wokół kontenerów na odpady; g) odśnieżaniu i usuwaniu lodu z powierzchni chodników, parkingów, dróg wewnętrznych; h) usuwaniu sopli; i) usuwaniu liści z dachów i rynien, kontroli drożności rur spustowych. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego wniosku – „Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1a i Załącznik 1b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na część I w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jak również brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku wykonawca zamieszcza informację dotyczącą miejsca (publikator, witryna internetowa, itp.), w którym oświadczenia lub dokumenty te się znajdują. Dokumenty/oświadczenia wykonawca może złożyć w formie pisemnej lub poprzez dokument elektroniczny środkiem komunikacji elektronicznej. Wymagania w tym zakresie zamawiający opisał w rozdziale VII SIWZ. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach