Przetargi.pl
Usługa sprzątania z podziałem na części

Powiat Gliwicki ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 276254985
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I część - Usługa sprzątania budynków ”A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na:a. sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, trzech klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych, socjalnych, archiwów i magazynów, wiatrołapu,b. dezynfekcji klamek, stanowisk obsługi klientów, c. myciu dźwigu osobowego, d. odkurzaniu, wycieraniu na mokro platform dla osób z niepełnosprawnością, e. odkurzaniu, myciu gablot wiszących oraz stojących, f. wyrzucaniu do odpowiednich pojemników zebranych i posegregowanych śmieci, g. uzupełnianiu środków czystości, h. pełnieniu codziennego dyżuru w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego, i. konserwacji mebli biurowych (pielęgnacja, impregnacja mebli), j. myciu okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wraz z parapetami, przeszklonych ścianek działowych, krat, poręczy, okienek w PCZK oraz w Biurze Obsługi Klienta, k. odkurzaniu, praniu dywanów i chodników oraz czyszczeniu wykładzin dywanowych, l. mechanicznym czyszczeniu i konserwacji posadzek, m. sprzątaniu i usuwaniu śniegu z balkonów, n. myciu lamp (ze zdejmowaniem kloszy), o. usuwaniu pajęczyn, p. odkurzaniu i czyszczeniu krzeseł tapicerowanych, r. czyszczeniu mat podłogowych.II część - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na:a. zamiataniu i usuwaniu wszelkich nieczystości z chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, terenów zielonych;b. usuwaniu chwastów z chodników, parkingów, dróg wewnętrznych;c. zgrabianiu liści i usuwaniu innych zanieczyszczeń z trawników;d. opróżnianiu koszy na śmieci wraz z segregacją śmieci w tym popielnic;e. usuwaniu zanieczyszczeń z okienek piwnicznych;f. myciu schodów zewnętrznych;g. sprzątaniu wokół kontenerów na odpady;h. odśnieżaniu i usuwaniu śniegu i lodu z powierzchni chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, wiaty rowerowej; i. posypywaniu chodników, dróg wewnętrznych produktami do usuwania, śniegu, lodu;j. odśnieżaniu gzymsów i usuwaniu sopli;k. usuwaniu liści z dachów i rynien, kontroli drożności rur spustowych;l. wycieraniu na mokro parapetów zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) – część I
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:A) Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – należycie wykonał lub wykonuje:Część I: A) Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – należycie wykonał lub wykonuje:co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem są usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej przez okres co najmniej 9 miesięcy o powierzchni min. 3.000 m²;Przez „budynek użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie obiekt zdefiniowany w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225).Część IIA) Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – należycie wykonał lub wykonuje:co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem są usługi sprzątania oraz odśnieżania terenów zewnętrznych o powierzchni min. 3.000 m² w sposób ciągły (nieprzerwany) przez okres co najmniej 9 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach