Przetargi.pl
Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziałau Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 81332 Gdynia, ul. Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 668-60-00/01 , fax. (58) 669-68-44
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
    ul. Kołłątaja 1
    81332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 668-60-00/01, fax. (58) 669-68-44
    REGON: 1061308300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziałau Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie kompleksowych usług sprzątania na rzecz Wyodrębnionej jednostki organizacyjnej Zamawiającego polegających na utrzymywaniu porządku i czystości w lokalach zajmowanych przez Pomorski Oddział Regionalny i podległe Biura Powiatowe ARiMR znajdujące się na terenie województwa pomorskiego, zwanych w dalszej części „przedmiotem zamówienia”, w zakresie: 1) usług realizowanych codziennie, obejmujących: a) odkurzanie wykładziny oraz czyszczenie powstałych w wyniku jej codziennego użytkowania plam i zabrudzeń, b) opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników w niszczarkach biurowych, wymianę w każdym z nich worków foliowych (według bieżących potrzeb, nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu, w asortymentach określonych w Tabeli Nr 2 Formularza Ofertowego) oraz każdorazowe wynoszenie śmieci do pojemników zewnętrznych, c) mycie przeszkleń w drzwiach wejściowych oraz w witrynach przeszklonych, d) mycie i dezynfekcję płaskich powierzchni podłóg z terakoty (gres, glazura, terakota) oraz powierzchni podestów i schodów w ramach ciągów komunikacyjnych, e) mycie i dezynfekcję ceramiki i armatury (zlewozmywaki, umywalki, muszle, pisuary, bidety – wraz z bateriami), f) stosowanie na bieżąco i uzupełnianie według potrzeb środków czystości i higieny, w asortymencie i o charakterystyce określonej w Tabeli Nr 2 Formularza Ofertowego (papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła antybakteryjnego, środków zapachowych / odświeżaczy, kostek toaletowych, środków dezynfekujących, płynów do mycia naczyń oraz gąbek/zmywaków i inne). 2) usług realizowanych co najmniej jeden raz w miesiącu (lub z uwzględnieniem aktualnego stanu zabrudzenia), obejmujących: a) czyszczenie obudów grzejników c.o. oraz rur instalacji c.o., b) mycie powierzchni zewnętrznych rur instalacji wodno-kanalizacyjnej, c) mycie urządzeń AGD w szczególności: lodówek, mikrofalówek, ekspresów, kuchenek, zmywarek, czajników – około 90 sztuk, d) czyszczenie powierzchni podłóg w pomieszczeniach serwerowni, składnic akt, archiwów i magazynów, e) czyszczenie i konserwację zewnętrznych powierzchni mebli biurowych oraz przecieranie na wilgotno mebli kuchennych, f) czyszczenie ścian pokrytych glazurą lub malowanych olejno - ok. 1 174 m2 (kuchnie, pomieszczenia socjalne) oraz mycie luster, g) przecieranie na wilgotno drzwi (ok. 500 szt.) i parapetów. 3) usług realizowanych jeden raz (wiosna – kwiecień/maj 2019 r.) w okresie obowiązywania umowy, obejmujących: a) dwustronne mycie okien wraz z ramami, b) konserwacja specjalna podłogi w POK Gdynia pokrytej gresem technologią i środkami wskazanymi przez producenta gresu. 4) usług realizowanych jeden razy (wiosna – kwiecień/maj 2019 r.) w okresie obowiązywania umowy, obejmujących: a) pranie wycieraczek oraz wykładziny dywanowej metodą i środkami dopuszczonymi przez producenta wykładziny, 5) usług realizowanych dodatkowo w ciągu każdego całego dnia roboczego, obejmujących: a) sprawdzanie na bieżąco oraz ewentualne uzupełnianie mydła w dozowniku oraz papieru toaletowego w toalecie POK Gdynia (toaleta ogólnodostępna). 2. Łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy we wszystkich lokalach zajmowanych przez Zamawiającego wynosi: 1) 6 789,76 m2 - powierzchnia podłóg podlegających codziennemu sprzątaniu; 2) 1 717,85 m2 - powierzchnia podłóg podlegających sprzątaniu raz w miesiącu: 3) 2 718,38 m2 - powierzchnia okien podlegających myciu (liczona dwustronnie); 4) 4 791,74 m2 - powierzchnia wykładziny dywanowej i wycieraczek podlegająca praniu; 5) 124,55 m2 - powierzchnia pokryta gresem podlegająca konserwacji. 3. Wykaz lokali zajmowanych przez Zamawiającego wraz z adresami określa Załącznik Nr 2 do umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedzib jednostek, o których mowa w ust. 3, o czym poinformuje Wykonawcę na piśmie z tygodniowym wyprzedzeniem, przy czym zmiana ta zostanie uwzględniona w formie aneksu do umowy zawartej z Wykonawcą i może skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, odpowiednio do zmiany treści umowy. 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonych usług: 1) Wykonawca ma obowiązek wykonać usługę przy użyciu własnych narzędzi oraz środków czystości, konserwujących i higienicznych określonych w Tabeli Nr 2 Formularza Ofertowego; 2) Wykonawca zobowiązany jest podać zestawienie materiałów i środków czystości przewidzianych do zastosowania przy realizacji zamówienia z wyszczególnieniem ich nazw i planowanej ilości (średnia ilość na miesiąc), na dzień złożenia oferty – zgodnie z Tabelą Nr 2 Formularza Ofertowego. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów i środków czystości o najwyższej jakości, spełniających wszystkie parametry określone w niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na materiały/środki czystości równoważne w odniesieniu do opisywanych przez Zamawiającego w Tabeli Nr 2 Formularza Ofertowego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/środki czystości spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z tym, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, składającego ofertę na materiały równoważne, dołączenia do oferty dokumentów określonych w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. a. W przypadku zaoferowania produktu oryginalnego Wykonawca obowiązkowo musi w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego wypełnić kolumnę [B] wpisując „TAK”; b. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca obowiązkowo musi w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego wypełnić kolumnę [B] wpisując „NIE” oraz dostarczyć dokumenty o których mowa w Rozdziale VII pkt.13. 3) Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. Artykuły równoważne winny być określone w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego – Załącznik Nr 1 do SIWZ, poprzez podanie nazwy artykułu, nazwy producenta zamiennika, symbolu/kodu artykułu oraz informacji o wymaganych parametrach. 4) Materiały i środki czystości powinny posiadać atest PZH (Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny) określający, że oferowane materiały i/lub środki czystości wskazane w ww. zestawieniu, podczas stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływają negatywnie na zdrowie i środowisko. 5) Wykonawca wyposaży swoich pracowników na czas realizacji Umowy w jednolite ubrania z identyfikatorem pracownika. 6) Strony zobowiązują się do koordynowania i bieżącej kontroli właściwego wykonywania usług polegających na utrzymywaniu porządku i czystości; a także do kontaktów; przekazywania wzajemnych uwag wynikających z realizacji umowy oraz podpisywania protokołów (stosowny zapis w umowie - §2). 7) sprzątanie realizowane codzienne oraz wykonywane co najmniej raz w miesiącu a także mycie okien musi rozpocząć się po godz. 7:30, a zakończyć się przed godz. 15:30; pranie wykładziny dywanowej oraz konserwacja podłogi w POK Gdynia odbywać się może tylko po godz. 15:30 w dni robocze; dopuszcza się realizację usług w dni wolne od pracy (z wyłączeniem świąt) tylko po uprzednim uzgodnieniu szczegółowego terminu z Zamawiającym. 6. Potwierdzeniem wykonania zakresu umowy będzie podpisanie protokołu wykonania usługi sprzątania przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy - raz w miesiącu (wzór protokołu stanowi Załącznik Nr 3 do Umowy). 7. Na dzień 01.12.2018 r. w Pomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych zatrudnienie wynosi około 400 osób. 8. Zamawiający wymaga aby osoby świadczące pracę w zakresie usług realizowanych codziennie (zgodnie z zapisami Rozdział I ust. 1 pkt.1 SIWZ) w poszczególnych Biurach Powiatowych i siedzibie OR były etatowymi pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. Ilości osób wskazane do realizacji umowy wykazane zostaną w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, przy każdej składanej co miesiąc fakturze dotyczącej sprzątania codziennego, Oświadczenia dotyczącego utrzymania warunków zatrudnienia pracowników wskazanych w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do Umowy. 10. Wykonawca ma prawo spełnienia obowiązku zatrudnienia ma podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji wyżej wymienionych usług przy udziale Podwykonawcy. W przypadku udziału w sprzątaniu Podwykonawcy, zapisy ust. 9. powyżej stosuje się odpowiednio. 11. Okres świadczenia usługi sprzątania: od dnia 01.04.2019 r. do dnia 31.03.2020 r. tj. przez okres 12 miesięcy. 12. Informacje dodatkowe: Tabela nr 1 Zestawienie powierzchni objętych usługą utrzymania porządku i czystości – str. 5 SIWZ Tabela nr 2 Liczba wybranych elementów wyposażenia objętych usługą utrzymania porządku i czystości oraz przeciętna liczba pracowników – str. 6 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w tym do reprezentowania konsorcjum, wspólników spółki cywilnej). 3) oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz, ze spełnia warunki udziału w postępowaniu, których wzory stanowią Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ. 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na potencjał podmiotów trzecich), stanowiący Załączniki Nr 7 do SIWZ. 5) dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 13 (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach