Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 668-60-00/01 , fax. (58) 669-68-44
- Data zamieszczenia: 2021-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
ul. Kołłątaja 1
81-332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 668-60-00/01, fax. (58) 669-68-44
REGON: 10613083001540 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania w siedzibie Oddziału Regionalnego (OR) ARiMR w Gdyni oraz w siedzibach 16 Biur Powiatowych (BP) na terenie województwa pomorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie kompleksowych usług sprzątania na rzecz Wyodrębnionej jednostki organizacyjnej Zamawiającego polegających na utrzymywaniu porządku i czystości w lokalach zajmowanych przez Pomorski Oddział Regionalny (OR) i podległe Biura Powiatowe ARiMR (16 BP) znajdujące się na terenie województwa pomorskiego, zwanych w dalszej części „przedmiotem zamówienia”, w zakresie: 1) usług realizowanych codziennie w OR i 16 BP, obejmujących: a) mycie i dezynfekcję płaskich powierzchni podłóg z terakoty (gres, glazura, terakota) oraz powierzchni podestów i schodów w ramach ciągów komunikacyjnych wykazanych w Tabeli Nr 1 SIWZ, b) mycie i dezynfekcję ceramiki i armatury (zlewozmywaki, umywalki, muszle, pisuary, bidety – wraz z bateriami itp. wykazanymi w Tabeli Nr 2 SIWZ), c) stosowanie na bieżąco i uzupełnianie według potrzeb środków czystości i higieny, w asortymencie i o charakterystyce określonej w Tabeli Nr 3 Formularza Ofertowego (papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła antybakteryjnego, środków zapachowych / odświeżaczy, kostek toaletowych, środków dezynfekujących, płynów do mycia naczyń oraz gąbek/zmywaków i inne z wyjątkiem worków foliowych na śmieci, o których mowa w pkt 2) poniżej), d) sprawdzanie na bieżąco oraz ewentualne uzupełnianie mydła w dozowniku oraz papieru toaletowego w toaletach ogólnodostępnych w OR oraz 16 BP, e) mycie i dezynfekcja w lokalach OR oraz 16 BP „powierzchni dotykowych”, w szczególności zewnętrznych powierzchni mebli biurowych (w tym: biurek, lad, stołów i podłokietników foteli pracowniczych), klamek drzwiowych, włączników światła, poręczy schodowych, czyszczenie oraz przecieranie na wilgotno (np. wodą z detergentem i/lub stosownym środkiem myjącym) mebli kuchennych oraz, w porozumieniu z pracownikiem, innych przedmiotów będących w jego użytkowaniu i znajdujących się na biurku, jak np. telefon stacjonarny czy klawiatura, mysz lub ekran monitora i stacja komputerowa. 2) usług realizowanych trzy razy w tygodniu (lub z uwzględnieniem aktualnego stanu zabrudzenia), obejmujących: a) opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników w niszczarkach biurowych w pokojach pracowniczych oraz na korytarzach (zgodnie z zasadami segregacji śmieci aktualnie obowiązującymi w poszczególnych lokalizacjach), wymianę w każdym z nich worków foliowych (według bieżących potrzeb, nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu, w asortymentach określonych w Tabeli Nr 3 Formularza Ofertowego, wynikających z zakresów potrzeb uzależnionych od rodzajów koszy na śmieci i pojemników w niszczarkach wykazanych w Tabeli Nr 2 SIWZ) oraz każdorazowe wynoszenie śmieci do zbiorczych pojemników zewnętrznych w danej lokalizacji (OR i 16 BP). 3) usług realizowanych co najmniej jeden raz w tygodniu (lub z uwzględnieniem aktualnego stanu zabrudzenia), obejmujących: a) odkurzanie wykazanych w Tabeli Nr 1 SIWZ powierzchni pokrytych wykładziną oraz czyszczenie powstałych w wyniku jej codziennego użytkowania plam i zabrudzeń, b) mycie przeszkleń w drzwiach wejściowych oraz witrynach przeszklonych. 4) usług realizowanych co najmniej jeden raz w miesiącu (lub z uwzględnieniem aktualnego stanu zabrudzenia), obejmujących: a) czyszczenie ścian pokrytych glazurą lub malowanych olejno - (kuchnie, pomieszczenia socjalne) wykazanych w Tabeli Nr 1 do SIWZ oraz mycie luster; b) mycie urządzeń AGD w szczególności: lodówek, mikrofalówek, ekspresów, kuchenek, zmywarek, czajników wykazanych w Tabeli Nr 2 SIWZ, c) przecieranie na wilgotno drzwi wykazanych w Tabeli Nr 1 do SIWZ i parapetów. 5) usług realizowanych co najmniej jeden raz w kwartale (lub z uwzględnieniem aktualnego stanu zabrudzenia), obejmujących: a) czyszczenie powierzchni podłóg w pomieszczeniach serwerowni, składnic akt, archiwów i magazynów wykazanych w Tabeli Nr 1 do SIWZ, b) czyszczenie obudów grzejników c.o. oraz rur instalacji c.o., c) mycie powierzchni zewnętrznych rur instalacji wodno-kanalizacyjnej. 6) usług realizowanych jeden raz (wiosna – kwiecień / czerwiec 2021 r.) w okresie obowiązywania umowy, obejmujących: a) pranie wykładziny dywanowej w ilości wykazanej w Tabeli Nr 1 do SIWZ oraz wycieraczek metodą i środkami dopuszczonymi przez producenta wykładzin / wycieraczek, b) dwustronne mycie wykazanych w Tabeli Nr 1 do SIWZ powierzchni okien wraz z ramami, c) konserwacja specjalna podłogi w POK Gdynia wykazanej w Tabeli Nr 1 do SIWZ pokrytej gresem technologią i środkami wskazanymi przez producenta gresu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
Dodano: 2024-03-22 - Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024
Dodano: 2024-01-12 - Sprzątanie pomieszczeń będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej zlokalizowanych przy ul. Towarowej 10 w Słupsku.
Dodano: 2023-12-01 - USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH W OBIEKTACH SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU W 2023 ROKU W PODZIALE NA CZĘSŚCI
Dodano: 2023-01-27 - Usługa sprzątania w siedzibie Oddziału Regionalnego (OR) ARiMR w Gdyni oraz w siedzibach 16 Biur Powiatowych (BP) na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2023-01-26 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Dodano: 2023-01-04 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Dodano: 2022-11-23 - Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie
Dodano: 2021-04-06 - Usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia
Dodano: 2021-03-16 - Usługa sprzątania baz letniego i zimowego utrzymania dróg i sukcesywnego dostarczania środków higienicznych na potrzeby baz LiZUD
Dodano: 2021-02-23