Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Słupcy

Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62510 Konin, ul. Energetyka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2423022 w. 176, 155 , fax. 632 426 569
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
    ul. Energetyka 5
    62510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2423022 w. 176, 155, fax. 632 426 569
    REGON: 31161505700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Słupcy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Słupcy. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych odbiorcy usługi będzie świadczona we wszystkie robocze dni tygodnia występujące od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy (po godzinie 15.30), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej (co oznacza, że musi być świadczona w godzinach pracy Sądu Rejonowego w Słupcy). Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności w budynkach odbywać się będzie we wszystkie robocze dni tygodnia występujące od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 12.30, natomiast usługa odśnieżania - w miarę potrzeb, przy czym teren musi być odśnieżony do godz. 7.15, a w przypadku ciągłych opadów śniegu - odśnieżanie musi odbywać się na bieżąco. Usługa mycia okien będzie wykonywana minimum dwa razy w roku w robocze dni tygodnia występujące od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem odbiorcy usługi (ostateczna ilość wykonywanej usługa mycia okien ustalona zostanie zgodnie z informacją podaną w formularzu ofertowym). Doczyszczanie posadzek i ich impregnacja specjalistycznymi środkami będzie wykonywana w robocze dni tygodnia występujące od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy (po godzinie 15.30) zgodnie z częstotliwością wskazaną w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach