Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Legionów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 534 071 , fax. 017 8623915, 8537395
- Data zamieszczenia: 2020-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 534 071, fax. 017 8623915, 8537395
REGON: 17511575001220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Obiektów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20 oraz ul. Rejtana 8a, Rzeszów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Obiektów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20 oraz ul. Rejtana 8a, Rzeszów. Usługa sprzątania obejmuje dwa budynki GDDKiA zlokalizowane przy ul. Legionów 20 oraz ul. Rejtana 8a w Rzeszowie. Usługi świadczone będą w okresie 36 miesięcy od daty rozpoczęcia wskazanej w pkt. 6 IDW, szczegółowo zakres usług został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100);
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3). 8. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) oraz właściwych dokumentów wskazanych w Sekcji III.5 ogłoszenia odpowiednio do udostępnianych zasobów. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 4 składa każdy z Wykonawców. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4) i III.5), przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1), natomiast dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4) składa każdy z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleskowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem zewnętrznym
Dodano: 2023-11-16 - Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Obiektów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20 oraz ul. Rejtana 8a, Rzeszów.
Dodano: 2021-01-28 - Całodobowa ochrona mienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w sezonie grzewczym budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu oraz całodobowa ochrona mienia w budynku „Oficyna” przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu oraz kompleksowe utrzymanie czystości budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Plac Dominikański 3 i budynku „Oficyna” przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu oraz kompleksowe utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przy budynkach.
Dodano: 2020-11-04 - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem zewnętrznym
Dodano: 2020-11-04 - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym
Dodano: 2020-10-29 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Mielcu wraz z terenami zewnętrznymi przyległymi do budynków
Dodano: 2020-10-06 - Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
Dodano: 2020-07-27 - Kompleksowa usuga sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy
Dodano: 2019-11-15 - Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Obiektów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: Cześć 1 - Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie Rejon w Przemyślu oraz Obwodu Utrzymania Autostrady w Przemyślu Cześć 2 - Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie Rejon w Rzeszowie, Obwód Utrzymania Autostrady Jarosław Cześć 3 - Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Sikorskiego 49c w Rzeszowie Cześć 4 - Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Rejon w Rzeszowie, Obwód Drogowy w Kolbuszowej
Dodano: 2019-10-23 - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym
Dodano: 2019-05-30