Przetargi.pl
Usługa sprzatania pomieszczeń Centrum Oświatowego w Koszycach i sali gimnastycznej przy OSP Koszyce

Gmina Koszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-130 Koszyce, ul. Elżbiety Łokietkówny 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35 14 115 , fax. 041 35 14 052
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszyce
    ul. Elżbiety Łokietkówny 14 14
    32-130 Koszyce, woj. małopolskie
    tel. 041 35 14 115, fax. 041 35 14 052
    REGON: 29101009100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl (bip)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzatania pomieszczeń Centrum Oświatowego w Koszycach i sali gimnastycznej przy OSP Koszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz budynków Centrum Oświatowego w Koszycach (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, budynek Przedszkola i sali gimnastycznej przy OSP) przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 4A . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr.1 Sprzątanie odbywa się co do zasady od poniedziałku do piątku oraz w soboty w które odbywają się zajęcia dydaktyczne. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług wskazanych w przedmiocie zamówienia za pomocą własnych środków czystości zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i ochrony środowiska. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej obiektu celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia . Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Z obiektem można zapoznać się w dni robocze w godz. 9:00 do 13:00. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z sprawie wizji lokalnej obiektu z Wykonawcami jest Pani Teresa Domagała Dyrektor Centrum Oswiatowego w Koszycach tel 041 351-42-44 oraz Podinspektor ds.Oswiaty , kadr i archiwum w Urzędzie Gminy w Koszycach Pani Monika Molenda tel.041 35 14 048 w.21 Zajęcia w szkole w dni robocze odbywają się w godzinach: od 08:00 do 17:00. Łączna powierzchnia budynków wynosi 4000m2. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia zgodnie zakresem odnoszącym się do rodzaju czynności oraz częstotliwości ich wykonywania przez osoby sprzątające, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909193005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1185,00 zł. (słownie:jeden tysiąc sto osiemdziesiąt pięć złotych 00 gr). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku nastepujących formach: - w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, nr konta NBS Solec Zdrój o.Koszyce nr 35 8517 0007 0054 0047 7059 0003 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym -w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Kserokopię potwierdzoną zapłaty wadium , załącza się do oferty w sposób trwały, natomiast oryginał dokumentu , jeżeli jest w innych formach niż pieniądz należy włożyć do oferty luźno a kserokopie spiąć w sposób trwały.. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta - pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia poświadczone za zgodność z oryginałem, ich odpisy lub kserokopie: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 4) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , (załącznik nr 4); 5) Jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, (załącznik nr 5) 7) Dowód wpłaty wadium. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; na mocy art. 141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; w związku z powyższym do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania jak w ppkt 2 powyżej; wszelka korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie dokonywana do rąk ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 3) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach