Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 94-016 Łódź, ul. Wileńska 53/55
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6808260, 6808251 , fax. 042 6808252
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi
ul. Wileńska 53/55 53/55
94-016 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6808260, 6808251, fax. 042 6808252
REGON: 10025454200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpu.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
usługa sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi (toalety, korytarze), sali konferencyjnej Zamawiającego w budynku szkoły w Łodzi przy ul. Wileńskiej 53/55 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamównienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich upraniwnień, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamównienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 i spełniają wymagania zawarte w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej oraz inne dokumenty wymienione w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpu.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości obiektów Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługa szatni
Dodano: 2016-05-31 - Stałe sprzątanie placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2016-02-09 - Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby ARiMR Łódzkiego Oddziału Regionalnego i 21 Biur Powiatowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego oraz utrzymanie czystości na zewnątrz na terenie wybranych Biur Powiatowych.
Dodano: 2016-01-29 - sprzątanie wewnętrzne budynków
Dodano: 2016-01-14 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Łódzkiego Domu Kultury o powierzchni 6376 m 2 wraz ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi o powierzchni 1 600 m?
Dodano: 2015-10-23 - Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Dodano: 2015-10-02 - Stałe sprzątanie placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2015-02-02 - Stałe sprzątanie placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2014-07-03 - Stałe sprzątanie placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2014-05-08 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na trzy części.
Dodano: 2013-12-20