Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu w okresie od 1.01.2011 r. do 31.12.2013 r.

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-950 Opole, ul. Damrota 2b
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4012400 , fax. 077 4012409
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu
    ul. Damrota 2b 2b
    45-950 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4012400, fax. 077 4012409
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu w okresie od 1.01.2011 r. do 31.12.2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przy ul. Damrota 2b w Opolu, która powinna być wykonywana przy użyciu materiałów i sprzętu dostarczonego przez wykonawcę. Informacje o rodzajach pomieszczeń i powierzchni podlegającej utrzymaniu w czystości, o ilości pomieszczeń i wielkości zajmowanej przez te pomieszczenia powierzchni zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, a zbiorcze zestawienie rodzajów powierzchni i wyposażenia podlegającego sprzątaniu załącznik nr 1a do SIWZ. Wykaz niezbędnych czynności związanych z utrzymaniem porządku i czystości w poszczególnych rodzajach pomieszczeń z uwzględnieniem ich wyposażenia podlegającego sprzątaniu oraz wymaganą częstotliwość wykonywania tych prac zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie również do bieżącego zaopatrywania pomieszczeń sanitarnych, kuchennych i biurowych w wymienione poniżej materiały: 1.Pomieszczenia sanitarne -WC: - papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, gofrowany, z perforacją poprzeczną, I gatunek, zawierający 100,0% celulozy, w rolkach o średnicy 19 - 23 cm i szerokości wstęgi papieru wynoszącej 10 cm. Papier o gramaturze 40 gr/m2, bezzapachowy, firmy TORK lub równoważny, - ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe (do pojemników), 100% celulozy, składane w kształt litery -Z-, o wymiarach pojedynczego listka: 23 cm x 25 cm wykonane z papieru o gramaturze 40 gr/m2, (50 g/m2). Składanka gwarantująca pobieranie każdorazowo tylko jednego listka (typu: interfold-lub-one stop), firmy TORK lub równoważny, - mydło w płynie o odczynie pH neutralnym z gliceryną, o konsystencji gęstego żelu do dozowników (produkt musi być wpisany do Krajowego rejestru ewidencji kosmetyków), firmy TORK lub równoważny, - odświeżacze powietrza w aerozolu o przyjemnym i trwałym zapachu - stojące (typu AIRWICK lub równoważne) i w aerozolu (typu BRISE lub równoważne), - kostki zawieszki do muszli WC i pisuarów o właściwościach myjących, dezynfekujących oraz przeciwdziałających osadzaniu się kamienia (typu DOMESTOS lub równoważne). 2. Pomieszczenia kuchenne: - ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe, 100% celulozy, składane w kształt litery (Z), o wymiarach pojedynczego listka: 23 cm x 25 cm wykonane z papieru o gramaturze 40 gr/m2, firmy TORK lub równoważny, - płyn do mycia naczyń z lanoliną, o nazwie (PUR) lub równoważne, - małe gąbki do mycia naczyń. 3. Pomieszczenia biurowe, sanitarne i kuchenne: - worki na śmieci do koszy na śmieci i do niszczarek o pojemności 40l (liczba koszy na śmieci wynosi 87 sztuk, a niszczarek 22 sztuki) oraz o pojemności 120l do dwóch niszczarek. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć środki używane do sprzątania pomieszczeń porównywalne w szczególności pod względem: - wydajności z takiej samej pojemności, - skuteczności w usuwaniu zabrudzeń, - połysku powierzchni poddanej pielęgnacji, - braku smug i przebarwień powierzchni powstałych w wyniku stosowania preparatu, - braku drażniącego lub nieprzyjemnego zapachu będącego wynikiem stosowania preparatu, - właściwości higroskopijnych (ręczniki papierowe), - właściwości konserwujących (środki konserwujące posadzki). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wymienionych poniżej prac: 1. Opróżnianie koszy na śmieci oraz wynoszenie wszystkich odpadów i śmieci do miejsc na ten cel przeznaczonych, 2. Opróżnianie niszczarek, 3. Zamiatanie i odkurzanie oraz konserwację posadzek i listew przypodłogowych, 4. Czyszczenie okładzin kamiennych na ścianach, 5. Odkurzanie, ścieranie kurzu i czyszczenie mebli, np. biurek, stołów, szaf, krzeseł, itd., 6. Sprzątanie schodów wewnętrznych budynku (klatki schodowe) oraz odkurzanie i mycie poręczy, 7. Czyszczenie luster, grzejników, parapetów, dostępnych lamp, obrazów, gzymsów, krat wewnątrz budynku, 8. Mycie schodów klatek schodowych, 9. Czyszczenie i dezynfekowanie pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, 10. Czyszczenie pomieszczeń socjalnych - kuchennych (czyszczenie zlewów, szafek kuchennych, lodówek, mycie i odkurzanie podłóg), 11. Odkurzanie i mycie drzwi frontowych i drzwi wejścia zapasowego do budynku biurowego, 12. Mycie i polerowanie powierzchni szklanych m.in. ścian działowych o konstrukcji metalowo-szklanych oraz boksów kasowych, 13. Czyszczenie gniazd wtykowych i wyłączników światła, 14. Czyszczenie, konserwacja i polerowanie ścian ze stali nierdzewnej kabiny windy, 15. Czyszczenie elementów wykonanych z blachy, 16. Czyszczenie i odkurzanie wykładzin tekstylnych, usuwanie plam z tych wykładzin, 17. Czyszczenie wykładzin dywanowych na mokro specjalistycznym sprzętem oraz odpowiednimi środkami chemicznymi 18. Mycie koszy na śmieci, 19. Mycie drzwi drewnianych, drzwi metalowych pełnych i przeszklonych, i wewnętrznych parapetów okiennych, 20. Polerowanie posadzek i listew przypodłogowych z granitu lub granitogresu oraz filarów i ścian posiadających okładzinę z marmuru, 21. Odkurzanie dostępnych lamp oświetleniowych (kinkiety), 22. Czyszczenie i polerowanie elementów konstrukcyjnych wykonanych z mosiądzu (kołowroty, osłona filarów, poręcze i uchwyty w drzwiach, barierki porządkowe), 23. W ramach ogólnej powierzchni objętej umową, w czasie określonym przez Zamawiającego, wykonywanie w zastępstwie prac w rejonie powierzonym pracownikowi Zamawiającego w przypadku jego nieobecności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 12 1060 0076 0000 3200 0113 5777 w BPH S.A. Oddział w Opolu ul. Damrota 7 z dopiskiem wadium na Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń administracyjno - biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert!. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą!. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. O wniesieniu w terminie wadium w formie przelewu na rachunek wskazany przez Zamawiającego, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy. Do oferty należy załączyć kopię przelewu, wpłaty bankowej. 6. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w formie oryginału ( zaleca się nie wpinać na trwale do całości oferty ). Dokument gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium. 7. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wniesione wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert; 2) którego oferta została odrzucona. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach