Przetargi.pl
Usługa sprzątania obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
  • Data zamieszczenia: 2016-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
    ul. Marymoncka 34 34
    00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
    REGON: 00032783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1, 1a, 1b, 1c,1 d, 2, 3, 4, 5, 6, 6a, 7, 8, 9, 10, 11, 12,12a do SIWZ . 3. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki czystości niezbędne do wykonania zamówienia, oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia w obiektach Uczelni musi zapewnić min 20 osób. 5. Do Wykonawcy należy stosowanie środków czystości o jakości i rodzaju stosownym do specyfiki przedmiotu umowy, posiadających atest PHZ i zapewniających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. 6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 7. Zamawiający informuje, iż w dniu 22 marca o godz. 11:00 odbędzie się wizja lokalna w siedzibie Zamawiającego przed Gmachem Głównym. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt i ryzyko. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wykonawcy zamierzający uczestniczyć w wizji lokalnej, na dwa dni przed wizją, prześlą do Zamawiającego wykaz osób, uczestniczących w wizji lokalnej. 8. W przypadku, gdy wyznaczony termin nie będzie odpowiadał, Wykonawca umówi się indywidualnie na wizję lokalną w innym terminie, kontakt jak w pkt XII SIWZ. 9. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania regulaminów bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Dodatkowo wymaga się złożenia wraz z ofertą próbek środków tj: a) Papier toaletowy (3 rolki) min 2 warstwowy wykonany w 100 % celulozy, dzielony na listki, miękki, w rolkach dostosowanych do podajników, łatwo spłukujący się. b) Preparat (mleczko) do czyszczenia sanitariatów, (3 szt. o poj. min 250 ml.) łagodny dla powierzchni (nie rysuje), pozostawia świeży zapach, usuwa osady wszelkiego rodzaju, kamień wodny, rdzę, brud i inne zanieczyszczenia z umywalek, armatury, płytek. c) Płyn do czyszczenia WC, (3 szt. o poj. min 250 ml.) usuwa bakterie, wirusy grzyby, kamień, zapobiega powstawaniu kamienia i wybiela. d) Środek w aerozolu do czyszczenia mebli (3 szt. o poj. min 250 ml.) usuwa bród, nie zostawia smug, pozostawia świeży zapach. e) Mop płaski (1 szt) 40 cm, wykonany z mikrofibry o gramaturze 120 lub bawełny o gramaturze 140, drążek teleskopowy. Przystosowany do różnych rodzajów powierzchni. Dobrze zbiera kurz i zabrudzenia zatrzymując je w strukturze materiału, chłonny. f) Ścierka z dobrej jakości mikrofibry, (3 szt.) przystosowana do różnych rodzajów powierzchni. Usuwa brud, tłuszcz, kurz, nie zostawia na czyszczonych powierzchniach smug, nadaje się do czyszczenia na sucho i na mokro, dobrze wchłania wodę i brud, łatwa do wypłukania. g) Szamponetki i mydełka hotelowe (po 3 szt): szamponetka 12 ml., dobrze się pieni, łatwo spłukuje, pozostawia ładany zapach. Mydełko hotelowe 15 g, w opakowaniu flow pack dobrze się pieni, dobrze usuwa brud, ładnie pachnie. UWAGA: Próbki są wymagane w celu oceny złożonej oferty w ramach kryterium Jakościowego dlatego brak którejkolwiek próbki, złożenie próbki, która w ocenie wszystkich oceniających otrzyma 0 pkt. bądź też złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami określonymi w SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. Próbki nie podlegają uzupełnieniu. h) Próbki muszą być złożone do Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa wraz z ofertą do dnia i godziny składania ofert. i) Zamawiający zwróci próbki tym Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane. Zwrot nastąpi na wniosek Wykonawcy. Próbki wykonawcy, który zostanie wybrany zostaną u Zamawiającego w celu porównania środków, które Wykonawca będzie stosował podczas trwania umowy. j) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, musi przez cały okres trwania umowy stosować środki czystości (takich samych producentów marek) jakie przedstawił próbki Zamawiającemu. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp wymaga, by przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę skierował do realizacji umowy - co najmniej 7 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, przez cały okres świadczenia usług, zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg ten dotyczy osób wykonujących bezpośrednie czynności niezbędne do realizacji zamówienia na terenie Uczelni, polegające na świadczeniu usług sprzątania codziennego i jednoczesnym pełnieniu nadzoru. Czynności sprzątania codziennego zostały określone w - opisie przedmiotu zamówienia. Usługi te są wykonywane cyklicznie - codziennie, pod kierownictwem, w określonym miejscu, a zakres wykonywanych czynności jest określony w opisie przedmiotu zamówienia. Osoby nadzorujące, posiadające doświadczenie w tym zakresie, będą m.in. odpowiadały za organizację oraz nadzór nad pracą pozostałych pracowników, dbając o odpowiedni dobór środków, sprzętu i narzędzi pracy, przestrzeganie zasad i przepisów BHP oraz obowiązki zawarte w umowie. Osoby te będą umocowane przez Wykonawcę do kontaktów z pracownikami Zamawiającego w zakresie realizacji umowy. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit c) u Pzp Zamawiający na etapie realizacji umowy będzie żądał od wybranego Wykonawcy przedstawienia, w stosunku do tych osób umów o pracę zawartych na czas realizacji zamówienia, a także na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający opłacanie składek na ZUS dla tych osób. 12. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania asortyment winien spełniać wszystkie wymogi podane załączniku nr 22 do SIWZ. W związku z tym niezbędnym jest wypełnienie przez Wykonawcę w szczególności kolumny nr 2 załącznika Nr 22 do SIWZ w sposób precyzyjny, kompletny i jednoznaczny. Pozycje opisu artykułów, w których zawarto znak towarowy lub jego pochodzenie, należy traktować jako określenie wymagań Zamawiającego i proponować artykuły o parametrach nie gorszych niż wymienione w opisie pod względem jakościowym, wydajnościowym, użytkowym. Jeśli w wykazie zostanie umieszczony towar innego producenta niż wskazany przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć próbki, opisy lub fotografie z oryginalnymi ulotkami producenta, katalogi, karty techniczne, z zaznaczeniem pozycji której dotyczą, opisy przedmiotu zamówienia w języku polskim, potwierdzające wymagane parametry przedmiotu zamówienia, tak by Zamawiający na ich podstawie mógł stwierdzić czy produkt jest równoważny do produktu wymienionego przez Zamawiającego, (jeśli oryginalne ulotki są w innym języku to Wykonawca wraz z oryginalną ulotką dostarczy tłumaczenie na język polski).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej walucie, w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: PIĘĆ tysięcy zł.) Wadium będzie można wnieść w jednej lub kilku następujący formach: 1) pieniądzu w formie przelewu bankowego na rachunek Zamawiającego w BZ WBK S.A14 O/Warszawa 97 1090 1014 0000 0001 0357 5951 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu, złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniesienie wadium przelewem musi nastąpić w terminie gwarantującym uznanie rachunku AWF przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego budynek administracji piętro I - ul. Marymoncka 34, Warszawa w poniedziałki i czwartki w godz. 10:00-13:00 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach