Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa 64
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 289 1682 , fax. 063 2891682
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
ul. Kolska Szosa 64 64
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 063 289 1682, fax. 063 2891682
REGON: 31108036630113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania nawierzchni ulic powiatowych w Turku w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa sprzątania nawierzchni ulic powiatowych w Turku w 2010 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: - nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i art.24 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty 1. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 2 2. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - załącznik nr 3 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 4 4. oświadczenie zgodnie z art. 44 w/w ustawy - załącznik nr 5 5. oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; - załącznik nr 6 6. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - załącznik nr 7 - zezwolenie na transport odpadów objętych zamówieniem - wydanym przez właściwy organ ochrony środowiska w rozumieniu art. ustawy Prawo ochrony środowiska wydane przez Starostę Tureckiego - zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy miejskiej Turek wydane przez Burmistrza Miasta Turku 7. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - załącznik nr 8 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - załącznik nr 9 6.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 9. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat (co najmniej jednej - o wartości usługi zamiatania ulic min. 40 tys. zł brutto) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 10 10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; wykaz ewentualnego sprzętu (min. 1 zamiatarki mechanicznej) przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 11 6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 11. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 12
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i całoroczne utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2017 roku
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie bieżących prac utrzymaniowych na drogach krajowych na terenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie Obwód Drogowy w Górce.
Dodano: 2016-04-28 - Zimowe utrzymanie dróg i całoroczne utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2017 roku
Dodano: 2016-04-14 - Oczyszczenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW Poznań, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
Dodano: 2016-03-23 - Oczyszczanie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze działania RDW w Koninie
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie prac porządkowych na obiektach mostowych dwukrotnie w roku 2016 zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
Dodano: 2016-03-09 - Sprzątanie ulic
Dodano: 2016-02-26 - Oczyszczenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW Poznań, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
Dodano: 2016-02-24 - Oczyszczenie pasa drogowego na drogach wojewódzkich RDW Złotów
Dodano: 2016-02-23 - Oczyszczanie pasa drogowego na drogach wojewódzkich RDW Szamotuły w terenie zabudowanym w ciągu tych dróg
Dodano: 2016-02-23