Przetargi.pl
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych – kuchni i ciągów komunikacyjnych.

OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W JAWORZNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Adama Mickiewicza 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32)7841600 , fax. (32)7841608
  • Data zamieszczenia: 2022-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W JAWORZNIE
    ul. Adama Mickiewicza 4
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. (32)7841600, fax. (32)7841608
    REGON: 276299083
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.jaworzno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych – kuchni i ciągów komunikacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje: 1) Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych:a) zamiatanie i mycie podłóg, zgodnie z technologią;b) wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie, mycie wykładziny PCV;c) mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych; utrzymanie czystości w toaletach: mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp., mycie i wycieranie armatury i innych przedmiotów chromowanych;d) dezynfekcja urządzeń sanitarnych (1 kabina prysznicowa, 13 umywalek, 1 bidet, 3 pisuary, 10 muszli klozetowych, 3 zlewozmywaki);e) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach, w razie potrzeby ich mycie; f) segregacja śmieci;g) opróżnianie niszczarek;h) czyszczenie wycieraczek wewnątrz budynku;i) czyszczenie i dezynfekowanie poręczy przy schodach płynem bakteriobójczym o szerokim spektrum działania na grzyby, wirusy, bakterie;j) czyszczenie i dezynfekcja klamek preparatem bakteriobójczym o szerokim spektrum działania na grzyby, wirusy, bakterie (w czasie trwania pandemii kilka razy dziennie);k) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w pojemnikach: papier toaletowy (papier toaletowy BIG ROLL-40 średnica 19 cm, biały, 2-warstwowy, gofrowany, perforowany), mydło w płynie (Zamawiający posiada dozowniki na mydło dolewane), kostki zapachowe WC, ręczniki papierowe (ręcznik papierowy biały składany typu ZZ 4000 (pakowany po 200 szt.); gofrowany, bezzapachowy);l) utrzymanie w czystości drzwi wejściowych do budynków przy ul. Mickiewicza 4 w Jaworznie;m) utrzymanie w czystości tablic informacyjnych;n) utrzymywanie czystości w części kuchennej;o) utrzymywanie czystości w szafkach kuchennych łącznie z porządkowaniem produktów dostępnych pracownikom biura;p) ustawianie czystych naczyń w szafkach zdjętych z suszarki kuchennej2) Okresowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych:a) gruntowne czyszczenie toalet – 2 razy w miesiącu;b) mycie drzwi i opraw świetlnych - 1 raz w miesiącu;c) mycie kaloryferów – 4 razy w roku;d) mycie okien (szyb i ram okiennych) wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi – 4 razy w roku powierzchnia okien ok. 290 m2 w tym 35m2 szyb wymaga specjalistycznego płynu do mycia okien z folią okienną antywłamaniową P2,e) konserwacja mebli, przy użyciu środków czyszczących i nabłyszczających przeznaczonych do mebli - 2 razy w miesiącu;f) czyszczenie i dezynfekcja aparatów telefonicznych – 1 raz w tygodniu;g) mycie lodówek (6 sztuk) – 1 raz w miesiącuh) mycie mikrofalówek (3 sztuki) – 2 razy w miesiącui) mycie kwiatów – 2 razy w miesiącu.3) Okresowe sprzątanie sal narad:a) odkurzanie mebli tapicerskich;b) ścieranie kurzu z mebli, stołów, parapetów;c) pranie krzeseł tapicerskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczenia OC w związku z prowadzoną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000 zł.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli przedstawi:1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;2) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem przynajmniej jednej umowy trwającej nie krócej niż 6 miesięcy obejmującej usługę sprzątania o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach