Przetargi.pl
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku DPS oraz dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej Syrena w m.st. Warszawa

Dom Pomocy Społecznej SYRENA ogłasza przetarg

  • Adres: 01-155 Warszawa, ul. Syreny 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6327509 , fax. 022 6327509
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA
    ul. Syreny 26 26
    01-155 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6327509, fax. 022 6327509
    REGON: 00637717700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka pomocy społecznej administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku DPS oraz dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej Syrena w m.st. Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku DPS oraz dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej Syrena w m.st. Warszawa . Wszelkie urządzenia, sprzęt, środki czystości chemiczne oraz higieniczne do sprzątania oraz dostawa środków czystości do DPS Syrena w Warszawie wymagane do wykonania usługi dostarcza Wykonawca. Wszystkie środki czystości chemiczne i higieniczne muszą posiadać kartę charakterystyki substancji szkodliwych wystawione dla każdego przewidzianego do stosowania przy realizacji zamówienia usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku DPS oraz dostawa środków czystości . Usługa wykonywana będzie w godz. 07.00 - 17.00. od poniedziałku do piątku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Zamawiający przedstawił wymagania dotyczące m.in. szczegółowego zakresu prac i dostaw składających się na przedmiot zamówienia, częstotliwości ich wykonywania, a także powierzchnie i pomieszczenia podlegające sprzątaniu i utrzymaniu w czystości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337119006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z wykonaniem usługi sprzątania i utrzymania w czystości obiektu wraz z dostawą środków czystościowych i higienicznych oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia: 1) maszyną myjąco - zbierającą akumulatorową (baterie żelowe) - co najmniej 1 szt., 2) wózkami serwisowymi dużymi z oprzyrządowaniem - co najmniej 4 szt. 3) odkurzaczami do pracy na sucho - co najmniej 3 szt., 4) odkurzaczem do zbierania wody - co najmniej 1 szt. 5) szorowarką - co najmniej 1 szt., 6) polerką jednotarczową 1500 obr/min.- co najmniej 1 szt., 7) odkurzaczem piorącym dywany - co najmniej 1 szt., 8) odkurzaczami trzysilnikowymi do zbierania zanieczyszczeń suchych i mokrych - co najmniej 4 szt. 9) jak również: wózkami jedno i dwuwiadrowymi wraz z mopem, zestawem do mycia okien, mopami płaskimi ze stelażem, mopami płaskimi akrylowymi do pracy na sucho, szczotkami do zbierania kurzu i pajęczyn, szczotkami ryżowymi, wózkami dwuwiadrowymi z wyciskarką, ścierkami profesjonalnymi z mikrofibry, ścierkami bawełnianymi, szufelkami wraz ze szczotkami, gąbkami, skrobaczkami, wiadrami, drabinami, przedłużacze oraz innym sprzętem niezbędnym do zrealizowania zamówienia, a także środkami czystości i chemicznymi oraz higienicznymi przewidzianymi przez Wykonawcę do prawidłowego wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia lub podwyższenia i złożą stosowne oświadczenie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 5. Przyjmą warunki określone w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz co najmniej dwóch usług, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia. 5. Wykaz sprzętu - niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt 8.3 SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykaz środków czystości i chemicznych przewidzianych przez Wykonawcę do prawidłowego wykonania zamówienia wraz z dostawą, zgodnie z wymaganiami w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Dostawa do Zamawiającego środków czystości i higienicznych ma odbywać się terminowo i systematycznie (minimum raz w miesiącu), Ponadto: 7. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssyrena.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach