Przetargi.pl
Usługa sprzątania i utrzymania porządku w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego oraz w pomieszczeniu Archiwum Zakładowego.

Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8694 800; 8694 801 , fax. 61 8694 809
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8694 800; 8694 801, fax. 61 8694 809
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i utrzymania porządku w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego oraz w pomieszczeniu Archiwum Zakładowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu porządku w budynku oraz na terenie posesji siedziby Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Matejki 59 i w pomieszczeniu archiwum zakładowego Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Centrum Medycznego HCP sp. z o.o., przy ul. 28 Czerwca 223/229 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie porządku w budynku oraz na terenie posesji Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu przy ul. Matejki 59, 2) Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie porządku w pomieszczeniu archiwum zakładowego Zarządu Transportu Miejskiego zlokalizowanego na terenie Centrum Medycznego HCP sp. z o.o., przy ul. 28 Czerwca 223/229w Poznaniu, 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: opis budynków, ich wyposażenia, dni i godzin świadczenia usług oraz wytyczne dotyczące sposobu realizacji umowy zawiera załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. 3.Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Pełnomocnika Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np. gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, beneficjentem gwarancji ma być: Miasto Poznań - Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59, 60-770 Poznań,, reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć: wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oryginał dowodu wniesienia wadium w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 7.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 13 SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.).W przypadku, gdy Zamawiający posiada przedmiotowe dokumenty Wykonawca winien wskazać, które to dokumenty i gdzie się one znajdują oraz winien potwierdzić ich aktualność. 8.W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 13.2, 13.3, 13.4, 13.6, 13.7, 13.8, 13.9, 13.10 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 9.Dokumenty, o których mowa w pkt. 13.5, 13.6, 13.7, 13.8, 13.10 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 13.6, 13.7, 13.8.SIWZ przedkłada: 1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 12 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 13.6, 13.7, 13.8, 13.9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach