Sąd Rejonowy w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, Kwiatkowskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 315-98-15, , fax. (034)315-98-95
- Data zamieszczenia: 2019-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Myszkowie
Kwiatkowskiego 2
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. (034) 315-98-15, , fax. (034)315-98-95
REGON: 64182200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myszkow.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Myszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w tym gabinetów sędziowskich, sal rozpraw i wszelkich innych pomieszczeń użytkowych i gospodarczych jak również sanitariatów, wind osobowych, ciągów komunikacyjnych (korytarzy oraz schodów) – z wykorzystaniem środków technicznych i chemicznych o profesjonalnej jakości, dostosowanych do powierzchni znajdujących się w Sądzie, które nie spowodują ich zniszczenia i utraty gwarancji w szczególności na urządzenia, meble, drzwi, okna, windy. Usługa sprzątania będzie wykonywana w Sądzie Rejonowym w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2 w okresie od 01.07.2019 r. do 30.06.2021r. w dni powszednie w godzinach od 14:00 do 22:00 o łącznej powierzchni 3377,58 m2, wraz z serwisem dziennym polegającym na stałym monitorowaniui utrzymywaniu czystości w Sądzie Rejonowym w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2 w dni powszednie w godzinach od 08:30 do 15:30 (łączna powierzchnia 3377,58 m2). Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności sprzątania i utrzymania czystości w trakcie realizacji zamówienia na usługi sprzątania i utrzymania czystości zgodnie z art. 29 ust.4 ustawy PZP pozostawały w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę (klauzula społecznościowa). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp. - Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. - Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę 5.000,00 (pięć tysięcy złotych 00/100). - Wadium, o którym mowa w art. 45 ust. 6 pkt 1 Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGK o/Katowice 23 1130 1017 0021 1000 5390 0004 (w tytule przelewu należy podać znak postępowania ZP/2/2019). Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ: a) posiadają wiedzę i doświadczenie, (Zamawiający uzna spełnienie wymagania w przypadku złożenia wykazu usług podobnych określonych w pkt. VIII.8.1),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-11-28 - Świadczenie usług sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach
Dodano: 2023-01-02 - USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2022-12-21 - Kompleksowa usługa sprzątania biur i utrzymanie czystości w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej i jego komórkach organizacyjnych w roku 2023
Dodano: 2022-11-16 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2022-09-05 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2021-02-22 - „Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych”
Dodano: 2021-01-27 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2020-12-29 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych.
Dodano: 2020-11-20 - Świadczenie usług sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach (z podziałem na części)
Dodano: 2020-11-05