Przetargi.pl
Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Ostrołęce

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 765 44 00 , fax. 29 765 44 26
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Mazowiecka 3
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 765 44 00, fax. 29 765 44 26
    REGON: 32486600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownictwo powszechne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Ostrołęce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Ostrołęce według poniższego podziału: a) część I – dot. obiektu sądu zlokalizowanego przy ul. Mazowieckiej 3; b) część II – dot. obiektu sądu zlokalizowanego przy placu gen. J. Bema 10; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert na jedną lub wszystkie części zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do niniejszego SIWZ. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem oferty, obejrzenie lokalizacji, których dotyczy niniejsze postępowania. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz Rozdział VIII ust. 8 SIWZ). 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby osoby zatrudnione przez Wykonawcę do sprzątania terenu wewnątrz budynku były zatrudnione na podstawie umowy o pracę (dotyczy: personelu stałego, wykonującego usługę sprzątania wewnątrz budynku, za wyjątkiem osób będących na zastępstwie oraz osób nadzorujących). 6. Zamawiający przewidując wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy określa: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób – Wykonawca w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału, przedstawi Zamawiającemu oświadczenie, że osoby są zatrudnione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, na podstawie umów o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań – w przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia, o którym mowa w pkt 6a), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca, min. na 3 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi przekaże Zamawiającemu: • pisemną, imienną listę osób wykonujących usługę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. • oświadczenie Wykonawcy, że ilość osób wskazana w załączniku nr 2 do SIWZ Rozdział III lit. A) pkt 3 – dla części I oraz w Rozdziale III lit. B) pkt 3 – dla części II, została zatrudniona i skierowana do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umów o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dotyczy: personelu stałego, wykonującego usługę sprzątania wewnątrz budynku, za wyjątkiem osób będących na zastępstwie oraz osób nadzorujących), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, • oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące usługę sprzątania posiadają stosowne zapytanie o udzielenie informacji o osobie, wystawione najpóźniej na dzień przed przystąpieniem do realizacji usługi, z którego wynika, że nie figurują w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego (dotyczy: personelu stałego, wykonującego usługę sprzątania wewnątrz budynku oraz osób wyznaczonych na ich zastępstwo jak również osób nadzorujących wykonanie zamówienia), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do umowy, • oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące usługę sprzątania posiadają odpowiednie, aktualne badania lekarskie, aktualne szkolenia z zakresu bhp, co najmniej 6-miesięczne doświadczenie (staż pracy) w wykonywaniu usług sprzątania i utrzymania czystości (dotyczy: wszystkich osób wykonujących usługę sprzątania i utrzymania czystości), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do umowy, • oświadczenie Wykonawcy, że każdy z pracowników wyszczególnionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia został zobowiązany do zachowania tajemnicy służbowej dotyczącej wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją usługi (dotyczy: personelu stałego, wykonującego usługę sprzątania wewnątrz budynku oraz osób wyznaczonych na ich zastępstwo jak również osób nadzorujących wykonanie zamówienia), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: - dla części I - 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), - dla części II – 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania: ZP-225-1/2019 oraz nr części, na którą Wykonawca składa ofertę), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie numer rachunku 39 1130 1017 0021 1002 0490 0004. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Należy podać również numer konta, na które Zmawiający winien dokonać zwrotu wadium. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Ostrołęce, ul. Mazowiecka 3, pok. A010 na ręce Pani Izabeli Jędrzejczyk. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta (Sąd Rejonowy w Ostrołęce), c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) „gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie”, 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymaganą formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 i 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.pełnomocnicwto 2. potwierdzenie wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach