Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 21
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3298360 , fax. 068 3298399
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Zyty 21 21
65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3298360, fax. 068 3298399
REGON: 00029193100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie stałego i właściwego stanu sanitarno - epidemiologicznego w obiektach RCKIK w Zielonej Górze oraz sześciu Oddziałach Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego. Miejsca lokalizacji przedmiotu zamówienia: 1. Zielona Góra, ul. Zyty 21, 2. Gorzów Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 3. Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 4. Żary, ul. Boh. Getta 22, 5. Żagań, ul. Szprotawska 45 a, 6. Sulęcin, ul. Dudka 15, 7. Skwierzyna, ul. Szpitalna 5. Każde z podanych miejsc lokalizacji przedmiotu zamówienia stanowi odrębne zadanie. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej zwanej SIWZ oraz zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Każdy z Wykonawców musi przystąpić co najmniej do jednego całego zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dalszego podziału zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Wykonawcy przystępujący do postępowania o zamówienie muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawców w ofercie. ocena spełnienia warunków, o których mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków w postępowaniu Wykonawcy składając ofertę muszą do niej załączyć następujące dokumenty: a)Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w przypadku gdy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) jeżeli: -do oferty załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykaz wykonanych lub wykonywanych co najmniej trzech usług sprzątania o wartości nie mniejszej niż połowa ceny oferty, w tym, co najmniej jedna w budynkach publicznej służby zdrowia - załącznik nr 4 do SIWZ. W powyższym wykazie usług (załącznik nr 4 do SIWZ) należy podać: wartość usług, daty wykonania, odbiorców, miejsce wykonania usług oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. c)w celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa OC, d)w celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, składanych razem z ofertą: -wykaz środków czyszczących, myjących i dezynfekujących stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający ich zgodność z wymaganiami PZH (Państwowego Zakładu Higieny) - załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć atesty lub karty charakterystyki. -oświadczenie Wykonawcy dotyczące zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków.
Dodano: 2016-07-07 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-02-02 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2016-01-14 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2015-12-04 - Sprzątanie wewnątrz, na zewnątrz budynków administrowanych przez ABM nr 1, ABM nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2015-11-27 - Usługi sprzątania budynków oraz prania-ZP 06/2015
Dodano: 2015-10-30 - Usługi sprzątania budynków, autobusów oraz prania-ZP 04/2015
Dodano: 2015-10-21 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 32 Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2015-09-11 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2015-04-17 - Świadczenie usług sprzątania w jednostkach oświatowych Powiatu Świebodzińskiego
Dodano: 2015-02-06