Przetargi.pl
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3298360 , fax. 068 3298399
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Zyty 21 21
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3298360, fax. 068 3298399
    REGON: 00029193100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie stałego i właściwego stanu sanitarno - epidemiologicznego w obiektach RCKIK w Zielonej Górze oraz sześciu Oddziałach Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego. Miejsca lokalizacji przedmiotu zamówienia: 1. Zielona Góra, ul. Zyty 21, 2. Gorzów Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 3. Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 4. Żary, ul. Boh. Getta 22, 5. Żagań, ul. Szprotawska 45 a, 6. Sulęcin, ul. Dudka 15, 7. Skwierzyna, ul. Szpitalna 5. Każde z podanych miejsc lokalizacji przedmiotu zamówienia stanowi odrębne zadanie. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej zwanej SIWZ oraz zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Każdy z Wykonawców musi przystąpić co najmniej do jednego całego zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dalszego podziału zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Wykonawcy przystępujący do postępowania o zamówienie muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawców w ofercie. ocena spełnienia warunków, o których mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków w postępowaniu Wykonawcy składając ofertę muszą do niej załączyć następujące dokumenty: a)Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w przypadku gdy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) jeżeli: -do oferty załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykaz wykonanych lub wykonywanych co najmniej trzech usług sprzątania o wartości nie mniejszej niż połowa ceny oferty, w tym, co najmniej jedna w budynkach publicznej służby zdrowia - załącznik nr 4 do SIWZ. W powyższym wykazie usług (załącznik nr 4 do SIWZ) należy podać: wartość usług, daty wykonania, odbiorców, miejsce wykonania usług oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. c)w celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa OC, d)w celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, składanych razem z ofertą: -wykaz środków czyszczących, myjących i dezynfekujących stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający ich zgodność z wymaganiami PZH (Państwowego Zakładu Higieny) - załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć atesty lub karty charakterystyki. -oświadczenie Wykonawcy dotyczące zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach