Przetargi.pl
Usługa sprzątania Centrum Edukacyjno-Rekreacyjnego w Wieliczce

SOLNE MIASTO Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Tadeusza Kościuszki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 357 32 64 , fax. 12 268 68 60
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SOLNE MIASTO Sp. z o.o.
    ul. Tadeusza Kościuszki 15 15
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 357 32 64, fax. 12 268 68 60
    REGON: 12099851100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solnemiasto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania Centrum Edukacyjno-Rekreacyjnego w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości na terenie Centrum Edukacyjno-Rekreacyjnego znajdującego się w Wieliczce, przy ul. Tadeusza Kościuszki 15, a w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi sprzątania: Wspólny Słownik Zamówień: 90910000-9 I. OPIS: Przedmiotem zamówienia jest codzienne świadczenie specjalistycznych usług sprzątania Centrum Edukacyjno-Rekreacyjnego znajdującego się w Wieliczce, przy ul. Tadeusza Kościuszki 15. Wykazy pomieszczeń wraz z ich metrażem, zakresem czynności, harmonogramem ich wykonywania, procedurami czyszczenia niecki basenowej oraz wymaganiami dotyczącymi używanych środków chemicznych przedstawiono poniżej. Metraże powierzchni przeznaczonych do sprzątania: I część basenowa: 1. pomieszczenia szatniowe o powierzchni 176,62 m2 2. korytarze, winda oraz klatki schodowe o powierzchni 258,41 m2 3. pomieszczenia sanitarne o powierzchni 65,38 m2 4. drzwi wewnętrzne oraz zewnętrzne, parapety wewnętrzne, winda, uchwyty, poręcze 5. opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na terenie basenu 6. uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) 7. widownia o powierzchni 203,55 m2 8. sauny o powierzchni 75,57 m2 9. ściąganie wody z hali basenowej 1089,62 m2 10. czyszczenie elementów metalowych balustrad, baterii zlewozmywakowych, baterii prysznicowych, luster, kratek wentylacyjnych, elementów drewnianych 11. hala basenowa o powierzchni 1089,62 m2 12. pomieszczenia administracyjne o powierzchni 170,9 m2 13. punkt medyczny, pomieszczenia socjalne ratowników o powierzchni 40,28 m2 14. magazyn basenu o powierzchni 8,5 m2 szyby i przeszklenia: 15. zewnętrznych o pow. ok. 454 m2 16. wewnętrznych o wysokości przeszkleń do 2 m - o pow. ok. 148 m2 wewnętrznych o wysokości przeszkleń powyżej 2m - o pow. ok. 40 m2 17. Mycie niecki basenowej nastąpi 1 raz w trakcie przerwy technicznej. 18. Mycie ścian hali basenowej o pow. ok. 325 m2 Zamawiający zapewni Wykonawcy 2 pomieszczenia (1 magazyn o pow. 10 m2, 1 pomieszczenie socjalne o pow. 10m2) II. Hala sportowa wraz z częścią administracyjną. 1. zespół toalet i sanitariatów o powierzchni 65,21m? hala sportowa i 56m? część administracyjna 2. korytarze i klatki schodowe o powierzchni 192,82m? 3. hol wejściowy o powierzchni 110,8 m? 4. szatnie o powierzchni 166,72 m? 5. drzwi, parapety, balustrady, uchwyty i poręcze 6. pomieszczenia administracji o powierzchni 50,52 m? 7. pomieszczenie komentatorów o powierzchni 9,58 m? 8. zaplecze socjalne o powierzchni 13,04 m? 9. siłownia o powierzchni 124,62 m? 10. widownia i kuluary o powierzchni 441,25 m? 11. arena hali o powierzchni 1170,58 m? 12. Mycie szyb i przeszkleń powierzchnia około 13m? III. Patio 1. Wejście oraz dziedziniec powierzchnia 934,02 m? z kamienia 2. mycie szyb i przeszkleń 3. ściany osłonowej o powierzchni 146,64 m? 4. szyb i przeszkleń fasady patio o powierzchni 146,54 m? 5. szyby i przeszklenia - prace na wysokości 1056 m? IV. część edukacyjna, 1. recepcja 41,30m ? powierzchni 2. zespół toalet o powierzchni 63,04m? 3. korytarze o powierzchni 179m? 4. wiatrołap o powierzchni 6,61m? 5. hol wejściowy o powierzchni 33,77m? 6. biura o powierzchni 42m? 7. sala audytoryjna o powierzchni 84,25m? 8. sala audytoryjna o powierzchni 62,70m? 9. sale dydaktyczne 5 segmentów po 60,5m razem 302,5m? 10. uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach 11. Mycie szyb i przeszkleń raz w tygodniu o powierzchni około 62,58m? Ogólnie powierzchnie do czyszczenia: 1. 1170,58m? - tarkett 2. 1560,71m? - wykładzina podłogowa z winylu 3. 495,48m? - płytki 4. szyby i przeszklenia o powierzchni około 368,7705m 5. uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach II. HARMONOGRAM CZYNNOŚCI: 1. Basen Solne Miasto CER jest czynny dla klientów przez 7 dni w tygodniu od 6:30 do 22:30, Hala sportowa i cześć dydaktyczne będzie czynna w godz. 7.00 do ok. 22.30 z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy oraz 1 listopada i 1 stycznia. 2. W terminie wrzesień 2012 r. przewidywana jest przerwa technologiczna, w okresie której zintensyfikowane będą usługi sprzątania hal basenowych. 3. Środki czystości (specjalistyczne), materiały eksploatacyjne (worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarczy Wykonawca. 4. Zamawiający wymaga aby wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywało się w następujący sposób: a) W drodze serwisu dziennego: wykonywanego w godzinach od 6.30 do 22.30 w części basenowej oraz w godzinach od 7.00 do ok. 23.00 w części hali sportowej poprzez prace porządkowo-czystościowe, których celem jest bieżące utrzymanie czystości szatni basenowych, sanitariatów oraz holi w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli b) W drodze sprzątania zasadniczego nocnego wykonywanego w godzinach od 23:00 do 5:00, poprzez prace porządkowo-czystościowe w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli 5. Wymagana minimalna obsada serwisów: 5. Wymagana minimalna obsada serwisów: Od poniedziałku do niedzieli Ilość pracowników Część basenowa Hala sportowa z zapleczem, część Edukacyjno-Konferencyjna 06:30 - 08:00 1 osoba 08:00 - 22:30 2 osoby 07:00 - 23:00 1 osoba 1. W miarę potrzeby, do zamawiającego należy decyzja o przesunięciu osób z części basenowej na część hali sportowej lub edukacyjnej. Nie dopuszcza się sytuacji, kiedy szatnie zostają bez minimalnego nadzoru (1 osoba), chyba że osoba upoważniona przez Zamawiającego zadysponuje inaczej. 2. Osoba wyznaczona przez wykonawcę do wykonywania czynności sprzątających, ma obowiązek zgłoszenia swojej obecności osobie wskazanej przez zamawiającego. W przypadku braku obsady personalnej, której przyczyna nie została ustalona (zgłoszona wcześniej Zamawiającemu), Zamawiający obniży wynagrodzenie jak w przypadku kary umownej §8 pkt 5b umowy. Wykonawca odpowiada za spowodowane przez niego i jego pracowników zanieczyszczanie wody basenu oraz pozostawianie innych zanieczyszczeń - we wzorze umowy określone zostały kary umowne określone dla Wykonawcy, który w szczególności zanieczyścił wodę i nieckę basenu oraz który niewłaściwie wykonał usługi czyszczenia. Wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolite, estetyczne ubrania z nazwą Firmy i identyfikatorem pracownika SZCZEGÓŁOWY WYKAZ CZYNNOŚCI WRAZ Z ICH CZĘSTOTLIWOŚCIĄ stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). Główne Kody CPV Usługi sprzątania: 90910000 -9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solnemiasto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach