Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynku oraz terenu Muzeum Miasta Gdyni przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni

Muzeum Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-374 Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 620 910 , fax. 586 620 940
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Miasta Gdyni
    ul. Zawiszy Czarnego 1
    81-374 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 586 620 910, fax. 586 620 940
    REGON: 10307010000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynku oraz terenu Muzeum Miasta Gdyni przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynku oraz terenu Muzeum Miasta Gdyni przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę utrzymania czystości i porządku w budynku Muzeum Miasta Gdyni oraz na terenie przylegającym, w szczególności: 2.1. sprzątanie sal wystawowych poza godzinami otwarcia Muzeum, 2.2. sprzątanie biur, 2.3. serwis dzienny porządkowy, 2.4. sprzątanie korytarzy i zapleczy technicznych, 2.5. sprzątanie magazynów, 2.6. sprzątanie i odśnieżanie terenu zewnętrznego, koszenie trawnika 2.7. mycie okien oraz przeszklonych elewacji i świetlików dachowych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym określenie obowiązków pracowników serwisu sprzątającego zawierają załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ, odpowiednio – Zakres prac i Obowiązki serwisu sprzątającego. Zamawiający informuje, że w związku ze stanem epidemii w Polsce oraz sytuacją z koronawirusem mogą następować zmiany czasowe związane z harmonogramem sprzątania. 4. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 2 pkt. 1 Ustawy zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm.). 5. Na podstawie art. 22 ust. 2a Ustawy Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w pkt. 4, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa w pkt. 4. 6. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przysłania do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym przypadł termin płatności informacji dotyczącej wysokości obniżenia wpłaty na PFRON w określonej wysokości wynikającej z przetargu. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do utworzenia stałego zespołu od 4 (czterech) do 8 (ośmiu) odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych osób pełniących funkcję serwisu sprzątającego w Muzeum. 8. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). 9. Wykonawca może przeprowadzić wizję obiektów przeznaczonych do sprzątania. 10. Zamawiający nie dopuszcza realizacji części zamówienia (opisanej w Rozdziale III pkt. 2 ppkt. 2.1.-2.3.), która dotyczy bezpośredniego sprzątania obiektu przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust 2. pkt. 9 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników oddelegowanych do Wykonywania części zamówienia (opisanej w Rozdziale III pkt. 2 ppkt. 2.1.-2.3.), która dotyczy bezpośredniego sprzątania obiektu na cały czas trwania zamówienia. 12. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań z art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt. 9: 12.1. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się niezwłocznie przedłożyć oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi sprzątania zgodnie z pkt 8. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu i czasu jej trwania oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 12.2. Zamawiający wymaga, aby do wykonywania przedmiotu umowy kierowany był personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równie lub przekracza równowartość minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w ustawie z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2177 z pózn. zm.). 12.3. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę powyższych zobowiązań, Zamawiający jest uprawniony do wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli Wykonawcy w tej sprawie. Obowiązek znajduje zastosowanie w szczególności, gdy personel Wykonawcy będzie świadczył usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, zamiast umowy o pracę. Wykonawca w formularzu ofertowym oprócz ceny za realizację całkowitego zamówienia zobowiązany jest podać cenę brutto za 1 (słownie: jedną) roboczogodzinę pracy pracownika bezpośrednio wykonującego czynności sprzątania w obiekcie. 13. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganych przez Zamawiającego osób, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej, o której mowa w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowego zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że posiada status zakładu pracy chronionej lub jest innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność jego wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2020 poz. 426 z późn. zm.). Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w Rozdziale III pkt. 4, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki. Wykonawca musi wykazać, że jest sprzedawcą, w którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm.) uprawnionym do wystawiania informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON, aby nabywca zakupu mógł skorzystać z obniżenia wpłat na PFRON. Wykonawca na potwierdzenie tego warunki składa oświadczenie o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.2 SWIZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach