Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej

Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6577970 , fax. 042 6577228
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty
    ul. Smugowa 6 6
    91-433 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6577970, fax. 042 6577228
    REGON: 00031331900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej o łącznej powierzchni 13415 m2 i 300m2 powierzchni terenu na zewnątrz budynku Przychodni rehabilitacyjnej przy ul. Łanowej 18 przy użyciu przez Wykonawcę własnych środków czyszczących i sprzętu oraz ciągłym zapewnieniu środków higieny w określonych pomieszczeniach. Szczegółowy opis i zakres prac objętych zamówieniem wyszczególniony jest w załącznikach nr 1,2,3, będących integralną częścią niniejszej siwz. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Termin wykonania zamówienia: okres 12 miesięcy od zawarcia umowy. III.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz cenowy oferty- załącznik nr 4 do siwz, 2.oświadczenie o spełnianiu warunków wg art. 22 i art. 24 -załącznik nr 5 do siwz, 3.zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 6 do siwz, 4.akceptują termin płatności 30 dni, zał.nr 7 do siwz, 5. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług czystościowych w jednostkach służby zdrowia , których łączna powierzchnia wynosiła minimum 10.000 m2, zakresu, adresu i telefonu, 7.referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane z należytą starannością, 8.wykaz sprzętu używanego do sprzątania, 9.oświadczenie, że używane przez wykonawcę środki myjąco-dezynfekujące zgodne są z wymogami organów kontrolnych ( stacji sanitarno-epidemiologicznej, państwowej inspekcji pracy, służby bhp), 10.wykaz środków chemicznych, które będzie stosował wykonawca, załącznik nr 8 do siwz. 11.oświadczenie o posiadaniu lub gotowości zawarcia polisy ubezpieczenia OC kontraktowej oraz deliktowej na czas trwania umowy w kwocie nie mniejszej niż po 50 tys. na każdy rodzaj ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach