Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenu działek wokół budynków

Sąd Rejonowy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 1 Maja 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2966266 , fax. 032 2966270
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Sosnowcu
    ul. 1 Maja 19 19
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2966266, fax. 032 2966270
    REGON: 00032218100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenu działek wokół budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenu działek wokół budynków . CZĘŚĆ I Usługa sprzątania wewnątrz budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1-go Maja 19, CZĘŚC II Usługa sprzątania terenu wokół budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul.1-go Maja 19 , CZĘŚĆ III Usługa sprzątania wewnątrz budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliska 7, CZĘŚC IV Usługa sprzątania terenu wokół budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliska 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla budynków i działek o podobnych parametrach o wartości rocznej, dla jednej usługi, nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 3. Posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 250 000 zł 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 200 000 zł. 5. Nie podlegają wykluczeniu z tytułu Art. 24 ustawy PZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (zwani na potrzeby niniejszej SIWZ uczestnikami konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt VIII ust. od 1 do 4 mogą spełnić łącznie a warunek, o którym mowa w pkt VIII ust 5 musi spełniać każdy z uczestników konsorcjum. Ocena spełniania warunków Wykonawca nie spełniający warunków określonych w pkt VIII ust. od 1 do 4 na poziomie minimalnym lub warunku pkt VIII ust. 5 podlega wykluczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawcy winni dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, f) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem publicznym; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Uczestnicy konsorcjum dokumenty wymienione w pkt IX A) 1.lit. a), b), c), d) muszą złożyć wszyscy oddzielnie a oświadczenie wymienione w pkt IX A) 1.lit. e) łącznie (podpisane przez wszystkich Wykonawców lub pełnomocnika). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX A) 1.lit. a), c), d): 1) pkt IX A) lit. a), b) i d)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie: 2) pkt IX A) lit.c) - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy., 4. Forma dokumentów: a) dokumenty wymienione pkt IX ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) dokumenty, które wymieniono w pkt IX ust. 1 i ust. 3, nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa: 1. W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Forma dokumentów wymienionych w pkt IX B) ust.1: a) dokumenty należy złożyć w formie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) dokumenty nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. C. Zdolność techniczna: 1. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości rocznej nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, dla jednej usługi, z podaniem dat wykonania usługi jak i nazw odbiorców, jak w pkt VIII ust.1 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; (propozycję formy wykazu zawarto w zał. Nr 4 do SIWZ), b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; propozycję formy wykazu zawarto w zał. Nr 5 do SIWZ, c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty nie sporządzone w języku polskim należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt A), B), C) powinny być opracowane w taki sposób, aby potwierdzały spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowiec.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach