Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynków jednostek UwB wraz z całodobowym dozorem zewnętrznym i wewnętrznym budynku i na terenie wokół budynku oraz prowadzeniem portierni i obsługą szatni Instytutu Chemii przy ul. Hurtowej 1 - Dzp-61/U/2009

Uniwersytet w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-097 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7457117 , fax. 085 745 70 73
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet w Białymstoku
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 14
    15-097 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7457117, fax. 085 745 70 73
    REGON: 05056220700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynków jednostek UwB wraz z całodobowym dozorem zewnętrznym i wewnętrznym budynku i na terenie wokół budynku oraz prowadzeniem portierni i obsługą szatni Instytutu Chemii przy ul. Hurtowej 1 - Dzp-61/U/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynków jednostek Uniwersytetu w Białymstoku tj.: ZADANIE 1 a) Budynek administracyjno - biurowy przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok. b) Budynek przy ul. Pogodnej 65, 15-399 Białystok. c) Ośrodek Alliance Francaise przy ul. Zamenhofa 15, 15-435 Białystok. d) Klatka schodowa znajdująca się w budynku mieszkań zakładowych przy ul. Zamenhofa 15, 15-435 Białystok. ZADANIE 2 a) Budynek dydaktyczno - administracyjny przy ul. Pogodnej 65, 15-399 Białystok. b) Budynek Instytutu Chemii przy ul. Hurtowej 1, 15-399 Białystok wraz z całodobowym dozorem zewnętrznym i wewnętrznym budynku i na terenie wokół budynku oraz prowadzeniem portierni i obsługą szatni. Szczegółowy zakres usługi obejmujący lokalizacje, charakter pomieszczeń, ich wielkość, częstotliwość sprzątania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 206 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: a) Zadanie nr 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), b) Zadanie nr 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, Uwaga: Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia usługę wykonaną dla jednego zleceniodawcy, polegającą na: - dla zadania 1: sprzątaniu powierzchni biurowych w budynkach użyteczności publicznej o co najmniej 5000 m2 i wartości usługi nie mniejszej niż 80 000,00 zł - min. 1 zamówienie, - dla zadania 2: sprzątaniu laboratoriów chemicznych o powierzchni co najmniej 1000 m2 i wykonywaniu usług dozoru i ochrony mienia (usługi portierskie) na kwotę nie mniejszą niż 130 000,00 zł - min. 1 zamówienie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: dla zadania 1: 100 000,00 zł, dla zadania 2: 100 000,00 zł, lub w przypadku składania oferty na oba zadania na kwotę odpowiadającą sumie tych kwot. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), DOKUMENTY: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych. e) kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - wyłącznie dla ZADANIA NR 2 (INSTYTUT CHEMII), 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru druku - zał. nr 6 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia usługę wykonaną dla jednego zleceniodawcy, polegającą na: - dla zadania 1: sprzątaniu powierzchni biurowych w budynkach użyteczności publicznej o co najmniej 5000 m2 i wartości usługi nie mniejszej niż 80 000,00 zł - min. 1 zamówienie, - dla zadania 2: sprzątaniu laboratoriów chemicznych o powierzchni co najmniej 1000 m2 i wykonywaniu usług dozoru i ochrony mienia (usługi portierskie) na kwotę nie mniejszą niż 130 000,00 zł - min. 1 zamówienie. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: dla zadania 1: 100 000,00 zł, dla zadania 2: 100 000,00 zł, lub w przypadku składania oferty na oba zadania na kwotę odpowiadającą sumie tych kwot, b) polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1, lit. a), b), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; W przypadku składania dokumentu, o którym mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1, lit. c) Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w ppkt 4) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach