Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
- Data zamieszczenia: 2014-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR W SIEDZIBACH ZAMAWIAJĄCEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez wykonawcę w okresie 32 miesięcy usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibie zamawiającego - budynku położonym w Kielcach przy ul. Sienkiewicza 63 - powierzchnia 2 048,32 m2 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi sprzątania biur 90919200-4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu ilościowego usługi (powierzchni), zawierający opis funkcji pomieszczeń oraz zakres obowiązków Wykonawcy, określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 4.Szczegółowe zasady określające obowiązki wykonawcy, zakres odpowiedzialności wykonawcy, sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wszelkie urządzenia i narzędzia, worki na śmieci oraz środki chemii gospodarczej niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca. Środki chemii gospodarczej muszą być odpowiednio dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni. Dotyczy to w szczególności podłóg, urządzeń sanitarnych oraz mebli. Stosowane przez wykonawcę środki chemii gospodarczej muszą posiadać stosowne atesty i nie mogą być przeterminowane. 6.Materiały higieniczne (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe) zapewnia zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego uzupełniania pojemników zainstalowanych w toaletach w/w materiałami higienicznymi. 7. Zamawiający udostępni wykonawcy źródła poboru wody i energii elektrycznej do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz pomieszczenia gospodarcze do przechowywania środków chemii gospodarczej, worków na śmieci, urządzeń i narzędzi potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonywanych prac. 9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przez cały okres jego wykonywania był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 złotych. Dokument potwierdzający posiadanie w/w ubezpieczenia wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Obowiązek przedkładania w/w dokumentu zamawiającemu dotyczy także sytuacji przedłużania ubezpieczenia lub zawierania nowych umów ubezpieczenia na kolejne okresy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 32 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 4 000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: a) Nazwa banku i nr konta zamawiającego: Getin Noble Bank, 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005 b) Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce c) Tytuł wpłaty: Wadium - Usługa sprzątania 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać postępowanie i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 147, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem -WADIUM-, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości oraz opalanie i dozorowanie w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16; numer postępowania SA.270.2.4.2016
Dodano: 2016-07-26 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W SKARŻYSKU KAM. I STARACHOWICACH
Dodano: 2016-05-06 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH PROKURATURY REJONOWEJ W STASZOWIE
Dodano: 2016-03-07 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH I PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU
Dodano: 2016-02-08 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie
Dodano: 2016-01-12 - USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH
Dodano: 2016-01-12 - Wykonywanie usługi sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych posesji Oddziału ZUS w Kielce oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2015-12-23 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie.
Dodano: 2015-12-22 - USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR, POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA OBIEKTACH KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO
Dodano: 2015-12-11