Przetargi.pl
USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR W SIEDZIBACH ZAMAWIAJĄCEGO

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2014-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR W SIEDZIBACH ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez wykonawcę w okresie 36 miesięcy usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibach zamawiającego - budynkach położonych w Kielcach, o łącznej powierzchni 9 948,40 m2, w tym: 1) przy ul.Targowa18 (X piętro) - powierzchnia 688,07 m2; 2) przy ul. Paderewskiego 34 A - powierzchnia 785,09 m2; 3) przy ul. Planty 16 C - powierzchnia 63,30 m2; 4) przy ul. Sienkiewicza 63 - powierzchnia 2 048,32 m2; 5) przy al. IX Wieków Kielc 3 (budynek C2) - powierzchnia 5 911,02 m2; 6) przy ul. Targowa 21 (parter) - powierzchnia 135,00 m2; 7) przy al. IX Wieków Kielc 3 (budynek A)) - powierzchnia 317,60 m2 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi sprzątania biur 90919200-4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem adresów komórek organizacyjnych zamawiającego oraz zakresu ilościowego usługi (powierzchni), zawierający opis funkcji pomieszczeń w poszczególnych budynkach oraz zakres obowiązków Wykonawcy, określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 4. Szczegółowe zasady określające obowiązki wykonawcy, zakres odpowiedzialności wykonawcy, sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. 5. Wykonawca przejmie w trybie art. 231 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz innych aktów prawnych obowiązujących w tym zakresie 10 pracowników zatrudnionych dotychczas u zamawiającego, wykonujących prace porządkowe w budynkach przy al. IX Wieków Kielc 3. 6. Zestawienie kosztów osobowych, zawierające strukturę wynagrodzenia w/w pracowników, wraz z pochodnymi oraz dodatkowymi uprawnieniami pracowniczymi, stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykaz przepisów prawa oraz dodatkowe informacje (dotyczące przejęcia pracowników) zawarte zostały w Załączniku nr 3 do SIWZ. 8. Dniem przejęcia pracowników będzie data wejścia w życie umowy zawartej z wykonawcą wyłonionym w wyniku przeprowadzonego postępowania. Imienna lista pracowników, zawierająca zestawienie kosztów osobowych, stanowić będzie załącznik do w/w umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie minimum 2 lat od dnia przejęcia pracowników nie wypowiadania im umów o pracę ani warunków płacy. 10. Przejętych pracowników wykonawca skieruje m.in. do wykonywania usług objętych niniejszym zamówieniem. 11. Zamawiający wykonał ciążące na nim obowiązki wynikające z art. 261 ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 854, z późn. zm.). 12. Wszelkie urządzenia i narzędzia, worki na śmieci oraz środki chemii gospodarczej niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca. Środki chemii gospodarczej muszą być odpowiednio dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni. Dotyczy to w szczególności podłóg, urządzeń sanitarnych oraz mebli. Stosowane przez wykonawcę środki chemii gospodarczej muszą posiadać stosowne atesty i nie mogą być przeterminowane. 13. Materiały higieniczne (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe) zapewnia zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego uzupełniania pojemników zainstalowanych w toaletach w/w materiałami higienicznymi. 14. Zamawiający udostępni wykonawcy źródła poboru wody i energii elektrycznej do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz pomieszczenia gospodarcze do przechowywania środków chemii gospodarczej, worków na śmieci, urządzeń i narzędzi potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonywanych prac. 16. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przez cały okres jego wykonywania był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 złotych. Dokument potwierdzający posiadanie w/w ubezpieczenia wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Obowiązek przedkładania w/w dokumentu zamawiającemu dotyczy także sytuacji przedłużania ubezpieczenia lub zawierania nowych umów ubezpieczenia na kolejne okresy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 15 000,00 złotych (słownie złotych: Piętnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: a) Nazwa banku i nr konta zamawiającego: Getin Noble Bank, 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005 b) Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce c) Tytuł wpłaty: Wadium - Usługa sprzątania 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać postępowanie i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 147, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem -WADIUM-, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach