Przetargi.pl
usługa: sprawowania nadzoru autorskiego oraz serwisu nad Systemem Synapse, Medicom, oraz Systemem Informowania Kierownictwa dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4437500 , fax. 013 4468322
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Lwowska 22 22
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4437500, fax. 013 4468322
    REGON: 37044448600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa: sprawowania nadzoru autorskiego oraz serwisu nad Systemem Synapse, Medicom, oraz Systemem Informowania Kierownictwa dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: Pakiet I - Serwis (pogwarancyjny) i nadzór autorski na system informatycznym RIS PACS, działający w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, składający się z systemów Synapse oraz Medicom, dostarczony w wyniku realizacji umowy dostawy nr 171 2013 z dnia 5 września 2013 r. W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemów RIS/PACS, Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia czynności związanych z usunięciem awarii lub błędu: 1) Dla systemu Synapse: a) w 24 godzin (w dni robocze) w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części), b) w ciągu 48 godzin (w dni robocze) w innych przypadkach, c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 2) Dla systemu Medicom a) w ciągu 4 godzin w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części), b) w ciągu 6 godzin w dni robocze i 12 godzin w dni wolne od pracy w innych przypadkach, c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 48 godzin w przypadku awarii i 3 dni roboczych w innych przypadkach, - Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.) - Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu - Aktualizowania wersji oprogramowania Synapse oraz Medinet w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa. - Konsultowania wątpliwości związanych z działaniem systemu Pakiet II - Serwis i nadzór autorski nad System Informowania Kierownictwa, działającym w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, produkcji Asseco Poland S.A., dostarczonym w wyniku realizacji umowy dostawy nr 162/2013 z dnia 21 sierpnia 2013 r. W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemu, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii lub błędu w ciągu: a) 1 dzień roboczy w przypadku błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenia działalności z użyciem Systemu Informacji Kierownictwa w zakresie całego systemu lub części jego modułów funkcjonalnych, b) do 15 dni roboczych w pozostałych przypadkach. - Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.) - Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu. - Aktualizowania wersji oprogramowania Systemu Informowania Kierownictwa w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa, - Konsultowania wątpliwości i problemów związanych z działaniem systemu - Dokonywania zmian w konfiguracji raportów - Sprawowania nadzoru nad poprawnością zasileń hurtowni danych Systemu Informacji Kierownictwa danymi z oprogramowania dziedzinowego Zamawiającego (InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach