Przetargi.pl
Usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A, sprawowania nadzoru autorskiego i serwisu nad Systemem Informowania Kierownictwa oraz Systemem Synapse, Medicomdla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 437 500 , fax. 134 468 322
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Lwowska 22
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 437 500, fax. 134 468 322
    REGON: 37044448600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A, sprawowania nadzoru autorskiego i serwisu nad Systemem Informowania Kierownictwa oraz Systemem Synapse, Medicomdla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET 1 - sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A. nad wymienionymi modułami oprogramowania wymienione w SIWZ Obowiązki Wykonawcy określa w szczególności wzór umowy do niniejszego postępowania, a będą to: a) sporządzanie i udostępnianie zamawiającemu lub na zlecenie zamawiającego podmiotowi trzeciemu sprawującemu serwis oprogramowania aplikacyjnego poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, z własnej inicjatywy lub na żądanie zamawiającego, w przypadku wystąpienia błędu oprogramowania aplikacyjnego, b) do wprowadzania zmian w oprogramowaniu aplikacyjnym objętym niniejszą umową, w zakresie wymaganym i wynikającym ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących (w szczególności ze zmian obejmujących zasady rozliczeń świadczeniodawców z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz zmian przepisów objętych przedmiotem działania zamawiającego) oraz udostępniania zamawiającemu nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego objętego umową. c) do przyjmowania, rozpatrywania oraz uwzględniania lub ustosunkowania się negatywnego z uzasadnieniem uwag i propozycji modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego. Pakiet II - Serwis i nadzór autorski nad System Informowania Kierownictwa, działającym w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, produkcji Asseco Poland S.A., W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemu, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii lub błędu w ciągu: a) 1 dzień roboczy w przypadku błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenia działalności z użyciem Systemu Informacji Kierownictwa w zakresie całego systemu lub części jego modułów funkcjonalnych, a) do 15 dni roboczych w pozostałych przypadkach. - Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.) - Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu. - Aktualizowania wersji oprogramowania Systemu Informowania Kierownictwa w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa, - Konsultowania wątpliwości i problemów związanych z działaniem systemu - Dokonywania zmian w konfiguracji raportów - Sprawowania nadzoru nad poprawnością zasileń hurtowni danych Systemu Informacji Kierownictwa danymi z oprogramowania dziedzinowego Zamawiającego (InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.) Pakiet III - Serwis (pogwarancyjny)i nadzór autorski na system informatycznym RIS/PACS, działającym w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, składający się z systemów Synapse oraz Medicom, W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemów RIS/PACS, Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia czynności związanych z usunięciem awarii lub błędu: 1) Dla systemu Synapse: a) w 24 godzin (w dni robocze) w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części), b) w ciągu 48 godzin (w dni robocze) w innych przypadkach, c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 2) Dla systemu Medicom a) w ciągu 4 godzin w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części), b) w ciągu 6 godzin w dni robocze i 12 godzin w dni wolne od pracy w innych przypadkach, c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 48 godzin w przypadku awarii i 3 dni roboczych w innych przypadkach, - Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.) - Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu - Aktualizowania wersji oprogramowania Synapse oraz Medinet w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa. - Konsultowania wątpliwości związanych z działaniem systemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72514300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposóbszczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1do SIWZ, 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach