Przetargi.pl
Usługa sortowania odpadów

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Krzywa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6723481 , fax. 32 6721393
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Krzywa 3 3
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6723481, fax. 32 6721393
    REGON: 27019863600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 pkt. 4b Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sortowania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na terenie sortowni zlokalizowanej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej ZUOK) w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej usługi ręcznego sortowania odpadów, do wyznaczonych pojemników. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę brygadą sortowaczy w liczbie minimum 10 osób, w godzinach od 06:00 do 14.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Z uwagi na warunki lokalowe (łaźnie damskie i męskie) wśród sortowaczy muszą być minimum 40% kobiet dziennie. Usługa winna być wykonywana z należytą starannością i jakością w sposób zapewniający bezpieczeństwo w zakresie zależnym od specyfiki tego typu prac. Sortowacze mają za zadanie wysegregować z materiału otrzymanego od Zamawiającego surowce wtórne nadające się do powtórnego przetworzenia. 3. Do sortowania, w celu uzyskania jak najlepszej wydajności, Wykonawca będzie zobowiązany kierować osoby pełnosprawne ruchowo, dobrze widzące, nie stwarzające swoim zachowaniem zagrożeń w miejscu sortowania. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie składało się z dwóch części: - miesięcznego ryczałtu przysługującego za zapewnienie stałej obsługi sortowni przez co najmniej 10 osób - jego wysokość zaproponowana przez Wykonawcę będzie stanowić kryterium wyboru oferty; W przypadku braków w obsadzie wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy będzie obniżane o 10,00 zł. netto za każdą roboczogodzinę absencji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia lub odsunięcia od pracy pracownika Wykonawcy, wobec którego istnieją uzasadnione wątpliwości co do zdolności prawidłowego wykonywania powierzonych obowiązków. W takim przypadku, w celu zwolnienia się z opłaty, o której mowa powyżej Wykonawca ma obowiązek uzupełnić obsadę w ciągu 3 godzin. - ściśle określonego wynagrodzenia dodatkowego ustalonego z góry przez Zamawiającego, uzależnionego od wydajności, w następujących wysokościach: rodzaj odzyskanego materiału Stawka za odzysk zł/Mg folia 50 opakowania typu pet 350 inne opakowania z tworzyw sztucznych 200 papier i tektura 100 szkło 25 metale 400 W załączniku nr 7 do SIWZ zostały podane ilości surowców wtórnych wysegregowanych w okresie od maja 2015r. do grudnia 2015r. oraz wyliczona średnia z tego okresu. Na tej podstawie Zamawiający obliczy przewidywane wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy za wysortowane surowce wtórne w celu zsumowania jej z wynagrodzeniem ryczałtowym i wpisaniem do umowy odpowiedniej kwoty. Zamawiający nie gwarantuje jednakowej morfologii odpadów podczas realizacji umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane i wypłacane w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe). Termin płatności faktury 14 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Zamawiający i Wykonawca będą potwierdzać wydajność i liczbę osób na kontrolce (wzór kontrolki stanowi załącznik do wzoru umowy). II. Wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji usługi, które powinny być uwzględnione przy kalkulacji ceny ofertowej: a) nadzór nad osobami wykonującymi usługę w celu osiągnięcia jak najwyższej efektywności przy zachowaniu bezpieczeństwa i higieny pracy. b) zapoznanie osób, którym Wykonawca powierza wykonywanie usługi z instrukcjami obsługi udostępnionych maszyn i urządzeń i pisemne zobowiązanie ich do przestrzegania tych instrukcji; c) zapewnienie osobom, którym Wykonawca powierza wykonywanie usługi świadczeń wynikających z przepisów bhp, w szczególności: - wykonanie wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich - wykonywanie wymaganych szczepień oraz szkoleń BHP - zapewnienie szkoleń z zakresu ochrony p.poż. -zgodnie z założeniami instrukcji bezpieczeństwa pożarowego - wyposażenie osób, którym Wykonawca powierza wykonywanie usługi w ubranie robocze, obuwie ochronne, rękawice ochronne, środki czystości - mydło, ręcznik. d) uporządkowanie stanowisk pracy na koniec dniówki roboczej. III. Obowiązki Zamawiającego: a) zapewnienie odpowiedniej ilości materiału do sortowania lub innych prac w procesie sortowania odpadów na terenie ZUOK. b) zapewnienie osób do nagarniania materiału na taśmę c) zapewnienie sortowaczom Wykonawcy możliwości korzystania z pomieszczenia socjalnego (szatnie, łaźnie, toalety oraz pokój - jadalnia). d) codzienne rozliczanie Wykonawcy poprzez potwierdzanie przybycia i opuszczenia stanowisk przez osoby wykonujące usługę (potwierdza brygadzista lub osoba przez niego upoważniona) oraz ilości i rodzaju materiału wysortowanego w danym dniu (potwierdza przedstawiciel Zamawiającego - magazynier - codziennie w godz. od 07:00 do 09:00 dla materiału wysortowanego poprzedniego dnia roboczego. Dokumentem potwierdzającym ilość wysortowanego materiału jest dokument przyjęcia na magazyn). e) Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki w oparciu o urządzenia, które zapewnia Zamawiający. Aby zabezpieczyć interesy Wykonawcy na czas dłuższego przestoju Wykonawcy będzie przysługiwać prawo do dodatkowego wynagrodzenia w wysokości 45,00 zł. netto za każdą godzinę przestoju. Opłata ta będzie naliczana, jeżeli przestój trwałby dłużej niż 1 godzinę roboczą dziennie. W czasie przestoju sortowacze mają obowiązek wykonywać prace zastępcze wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach