Muzeum Historii Katowic ogłasza przetarg
- Adres: 40-025 Katowice, ul. Szafranka 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2562134 , fax. 032 2562134
- Data zamieszczenia: 2014-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Katowic
ul. Szafranka 9 9
40-025 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2562134, fax. 032 2562134
REGON: 00105124100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
13. Przedmiot zamówienia: 13.1. Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu składu, druku i dostawie materiałów promocyjnych, określone szczegółowo w pkt 13.2. 13.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 13.2.1. druk zaproszeń na otwarcie wystaw w 2014 r. oraz na inne imprezy organizowane w MHK, tj. 92 wzorów zaproszeń w ciągu roku, w tym: 6 wzorów zaproszeń A4 po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1500 egz.) . 10 wzorów zaproszeń A4 po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 3000 egz.) 2 wzory zaproszenia A4 po 400 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 800 egz.) 2 wzory zaproszenia A4 po 500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 20 wzorów zaproszeń A5 po 200 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 4000 egz.) 6 wzorów zaproszeń A5 po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1500 egz.) 4 wzory zaproszeń A5 po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1200 egz.) 2 wzory zaproszeń A5 po 500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 4 wzory zaproszeń 45cm x 21cm po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 4 wzory zaproszeń 45cm x 21cm po 350 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1400 egz.) 26 wzorów zaproszeń 10,5cm x 20,5cm po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 6500 egz.) 4 wzory zaproszeń 33cm x 21cm + wykrojnik po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 2 wzory zaproszeń 33cm x 21cm + wykrojnik po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 600 egz.) Ogólna liczba zaproszeń w ciągu roku: 24 500 egz. Podane formaty zaproszeń trzeba będzie bigować w zależności od indywidualnego projektu. Papier: kreda matowa - 250 g. Kolorystyka 4+ 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych zaproszeń (zwiększenie lub zmniejszenie liczby wzorów jednego rodzaju zaproszenia), o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania umowy podanej przez wykonawcę w ofercie. W związku z powyższym należy zaznaczyć w szczegółowej kalkulacji koszt każdego rodzaju zaproszenia (załącznik nr 1.1). Do wykonania: skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk, bigowanie. Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt zaproszenia na płycie CD. 13.2.2. druk plakatów informacyjnych o działalności MHK z reprodukcjami obrazów ze zbiorów MHK o nakładzie: a) 1 wzór plakatu po 30 egz. (w sumie 30 egz.) o wymiarze 500 mm x 700 mm; b) 4 wzory plakatów po 50 egz. (w sumie 200 egz.) plakatów o wymiarze 500 mm x 700 mm c) 1 wzór plakatu po 20 egz. (w sumie 20 egz.) plakatów o wymiarze 700 mm x 1000 mm d) 1 wzór afisza tzw ślepaka w sumie 700 egz. plakatów o wymiarze 700 mm x 1000 mm e) 1 wzór plakatu po 20 egz. (w sumie 20 egz.) plakatów o formacie A3 f) 1 wzór plakatu po 50 egz. (w sumie 50 egz.) plakatów o formacie A3 Papier plakaty - kreda połysk 170 g Kolorystyka - 4+0 Papier afisz tzw ślepak - offsetowy 130 g Kolorystyka - 4+0 Do wykonania: przygotowanie do korekty, druk Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych plakatów oraz zmiany liczby wzorów zamawianych plakatów, o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania umowy podanej przez wykonawcę w ofercie. 13.2.3. druk folderów oraz ulotek informacyjnych o działalności MHK : a) 2 wzory folderów A4 po 600 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 1200 egz.) b) 2 wzory folderów A4 po 1000 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 2000 egz.) c) 1 wzór ulotki A4 po 5000 egz. każdej ulotki ( w sumie w ciągu roku 5000 egz.). d) 5 wzorów ulotek A5 po 400 egz. każdej ulotki ( w sumie w ciągu roku 2000 egz.). e) 1 wzór folderu A5 po 700 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 700 egz.) f) 1 wzór folderu A5 po 1000 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) g) 1 wzór folderu A5 po 2000 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 2000 egz.) h) 2 wzory ulotek o wymiarze 10,5cm x 20,5cm po 300 egz. każdej ulotki ( w sumie w ciągu roku 600 egz.). Papier - kreda matowa 135 g + lakier offsetowy Kolorystyka - 4+4 Do wykonania: skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk. Zamawiający zastrzega sobie prawo (w zależności od zaistniałej sytuacji) zmiany liczby wzorów zamawianych folderów i ulotek, o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania umowy podanej przez wykonawcę w ofercie. Zamawiający zaznacza, iż korekty będą przeprowadzane w jego siedzibie (dostarczanie i odbiór próbnych wydruków na koszt wykonawcy). 13.2.4 druk wizytówek: 4 wzory po 250 egz. ( razem 1000 egz.) Format - 9 cm x 5 cm Papier - karton jednostronnie kredowany Arktica 270 g + lakier offsetowy jednostronnie Kolorystyka - 4 + 1 13.3. Przed przystąpieniem do druku Wykonawca zobowiązany jest przekazać przygotowany materiał Zamawiającemu, w celu ostatecznej akceptacji. 13.4. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia materiałów własnych. 13.5. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 79810000-5 Usługi drukowania, 79822000-2 Usługi składu, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy, 79821100-6 Usługi korektorskie, 79821000-5 Drukarskie usługi wykańczalnicze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość przedłozonych wzorów publikacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DRUK BIULETYNU UNIWERSYTETU III WIEKU DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-18 - DRUK PUBLIKACJI
Dodano: 2016-06-30 - WYKONANIE DYPLOMÓW, INDEKSÓW, LEGITYMACJI I INNYCH DRUKÓW DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-06 - DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-02 - DRUK I OPRAWA 24 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-04-04 - Usługa opracowania projektu graficznego, składu, wydruku oraz dostawy publikacji raportu z badania ewaluacyjnego
Dodano: 2016-03-31 - Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody
Dodano: 2016-03-15 - Projekt i druk folderu informacyjnego o tematyce gospodarczej
Dodano: 2016-03-14 - Druk materiałów konferencyjnych dla Katedry Zarządzania Produkcją i Logistyki Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-02 - USŁUGA DRUKU I OPRAWY KSIĄŻEK
DZP.381.02.2016.UG
Dodano: 2016-02-18