Centrum Informatyczne Edukacji ogłasza przetarg
- Adres: 00918 Warszawa, Al. Szucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 34 74 461 , fax. 22 34 74 804
- Data zamieszczenia: 2018-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyczne Edukacji
Al. Szucha 25
00918 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 34 74 461, fax. 22 34 74 804
REGON: 123390100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://cie.men.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego. Wady będące przyczyną awarii powinny zostać usunięte w ramach wymiany/naprawy w trybie: • 8x5xNBD, • uszkodzone dyski twarde pozostają u Zamawiającego, • wymiana urządzenia musi uwzględniać wszystkie zainstalowane i posiadane przez Zamawiającego Licencje Usługa pogwarancyjna (tj. serwisowa) obejmuje: • urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego w trybie Następny dzień roboczy. • dostarczenie/naprawę sprzętu na miejscu u Zamawiającego • transport i pomoc przy instalacji sprzętu w szafie, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
Dodano: 2024-06-20 - Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria oprogramowania SFINKS wykorzystywanego w jednostkach Resortu Finansów
Dodano: 2024-06-11 - Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części
Dodano: 2024-05-28 - Zakup usług rozszerzonej gwarancji dla infrastruktury PaloAlto
Dodano: 2023-12-15 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego Citrix
Dodano: 2023-12-13 - Zakup usług wsparcia dla macierzy i serwerów DataDomain – serwis pogwarancyjny
Dodano: 2023-12-13 - Zakup usługi monitorowania stacji końcowych
Dodano: 2023-12-04 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego na rozwiązania F5 Networks
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie wsparcia technicznego przez 24 miesiące dla dwóch posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Fujitsu Eternus DX500 S4
Dodano: 2023-11-28 - Świadczenie usług wsparcia technicznego sprzętu do archiwizacji danych i sieci SAN (FC) wykorzystywanego w Krajowym Biurze Wyborczym
Dodano: 2023-11-27