Przetargi.pl
Usługa serwisu pogwarancyjnego dla systemu wdrożonego w ramach „Pilotażowego wdrożenia RIS Dolnej Odry”

Urząd Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 70207 Szczecin, pl. Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 43 40 279, 44 03 354 , fax. 91 43 40 129
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Żeglugi Śródlądowej
    pl. Batorego 4
    70207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 43 40 279, 44 03 354, fax. 91 43 40 129
    REGON: 701702100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu pogwarancyjnego dla systemu wdrożonego w ramach „Pilotażowego wdrożenia RIS Dolnej Odry”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu pogwarancyjnym systemu wdrożonego w ramach „Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry”. Usługa polega na zapewnieniu ciągłości działania systemu teleinformatycznego uruchomionego w ramach w/w wdrożenia. Wsparcie techniczne powinno być realizowane 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Serwis powinien być przeprowadzany na miejscu zamontowania poszczególnych elementów składowych systemu oraz w Centrum RIS. Zakres usług serwisowych powinien obejmować sprawdzenie poprawności działania urządzeń, ewentualne czyszczenie, testy eksploatacyjne i wprowadzenie potencjalnych korekt zapewniających poprawne działanie całego systemu. Wykonawca uzgodni szczegółowy zakres czynności serwisowych i obsługi technicznej z Zamawiającym nie później niż 15 dni roboczych od chwili podpisana umowy. Usługa obejmuje swym zakresem przeglądy, o których mowa powyżej oraz reakcje serwisowe na zgłoszenie awarii poszczególnych elementów lub całości systemu. W przypadkach, w których usunięcie usterki wymaga naprawy w zewnętrznym serwisie lub zakupu nowego urządzenia Wykonawca przedstawi kosztorys usunięcia usterki, który po zatwierdzeniu zostanie rozliczony przez Zamawiającego. 1. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI Usługa serwisowa obejmuje swym zakresem rutynowe przeglądy, które będą przeprowadzane przez wykwalifikowany personel w czasie umożliwiającym ciągłość pracy sytemu. Lista przeglądów powinna być ustalona przez Wykonawcę w przeciągu 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy i przekazana do akceptacji przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca odpowiada za zapewnienie gotowości do reakcji serwisowych wykwalifikowanego personelu zgodnie z opisem w rozdziale „Czasy Reakcji”. Koszty związane z usuwaniem problemów dotyczących oprogramowania są w całości ponoszone przez Wykonawcę w zakresie zapewnienia ciągłości działania zintegrowane środowisko systemowe klasy RIS integrującego podsystemy: VTT, ERI, NTS, AIS, VHS, DGPS, Radar oraz system do produkcji elektronicznych map nawigacyjnych IENC; Na chwilę obecną Zamawiający dysponuje pakietami gwarancyjnymi producentów urządzeń, z którymi Wykonawca będzie się kontaktował w imieniu Zamawiającego w przypadku wystąpienia ewentualnych usterek. Lista komponentów systemu RIS objętych rozszerzonym wsparciem gwarancyjnym: 1) Serwer IBM klasy Blade Center H; 2) Układa zasilania awaryjnego UPS Eaton; 3) Serwer kopii zapasowych EMC Avamar GEN4; Koszt przywrócenia sprawności poniżej wymienionych komponentów bez pogwarancyjnego wsparcia technicznego producenta, wymagających interwencji autoryzowanego serwisu lub wymiany, zostaną uregulowane przez Zamawiającego w oparciu o kosztorys przekazany do akceptacji przez Wykonawcę: a) Sieć telekomunikacyjna w tym łącza radiowe dostarczone w ramach pilotażowego wdrożenia RIS Dolnej Odry; b) Urządzenia wchodzące w skład monitoringu wizyjnego CCTV; c) Urządzenia wchodzące w skład podsystemu monitoringu radarowego; d) Urządzenia wchodzące w skład podsystemu łączności VHF; e) Urządzenia wchodzące w skład podsystem łączności AIS wraz z komponentami umożliwiającymi dystrybucję poprawek DGPS; f) System czujników hydro-meteo; 2. CZASY REAKCJI Wszystkie zgłoszenia muszą być potwierdzone przez wskazany personel techniczny Wykonawcy nie później niż 8 godzin od chwili zgłoszenia usterki drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem dedykowanego portalu serwisowego matis.ris-odra.pl. a. Usterki związane z oprogramowaniem i konfiguracją urządzeń W przypadku zgłoszeń dotyczących problemów technicznych, których diagnostyka i ewentualne usunięcie przyczyny niesprawności może zostać wykonane zdalnie wówczas usterka powinna zostać usunięta nie później niż do końca następnego dnia roboczego od chwili zgłoszenia. b. Usterki związane z naprawą urządzeń w miejscu instalacji W przypadku zgłoszeń dotyczących problemów technicznych, których diagnostyka i ewentualne usunięcie wymaga interwencji technicznej w miejscu wystąpienia niesprawności a rozwiązanie problemu nie może zostać wykonane zdalnie wówczas ustalenie przyczyn awarii powinno nastąpić nie później niż do końca następnego dnia roboczego, a jej usunięcie nie później niż w przeciągu 5 dni od chwili zgłoszenia przez przedstawicieli Zamawiającego. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. c. Usterki związane z awariami urządzeń wymagającymi naprawy poza miejscem instalacji lub wymiany na nowe. W przypadku zgłoszeń dotyczących awarii urządzeń, które w oparciu o przeprowadzoną diagnostykę wymagają naprawy poza miejscem instalacji lub zakupu nowego – wówczas przyjmuje się, że przyczyny awarii powinny zostać ustalone nie później niż następnego dnia roboczego. Przygotowanie kosztorysu przywrócenia działania systemu i przekazanie do akceptacji Zamawiającego powinno nastąpić nie później niż w przeciągu 5 dni od chwili otrzymania zgłoszenia przez przedstawicieli Zamawiającego. Usunięcie awarii powinno nastąpić nie później niż do 10 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. 3. SPOSÓB DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH Wszystkie zgłoszenia serwisowe będą rejestrowane w systemie mantis.ris-odra.pl. Ponadto Wykonawca wskaże numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej na który będzie można dokonywać zgłoszeń niezależnie od systemy Mantis. Obsługa zgłoszeń serwisowych będzie odbywać się w języku polskim. 4. INFROMACJE DODATKOWE Opis architektury Pilotażowego Systemu RIS Dolnej Odry jest zawarty w ramach „Studium Wykonalności dla Pełnego wdrożenia Granicznego i Dolnego odcinka Odry” i jest dostępny na stronie internetowej: http://szczecin.uzs.gov.pl/news_90_studium_wykonalnosci_dla_pelnego_wdrozenia_granicznego_i_dolnego_odcinka_odry_.htm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach