Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-655 Szczecin, Nad Duńczycą 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Nad Duńczycą 1
70-655 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
REGON: 368811319 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumnauki.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisu, konserwacji i asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w Morskim Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu, konserwacji i asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w Morskim Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze:89 1240 3927 1111 0010 8266 02922) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie e-Zamówienia.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.7. W formularzu oferty należy wpisać nr rachunku, na które zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.8. Jeżeli Wykonawca nie wskaże nr rachunku, o którym mowa w pkt 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wpłynęło.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) jego minimalny roczny przychód, w tym w zakresie działalności objętej zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (tj. w roku 2020, 2021 i 2022), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniósł minimum 900.000,00 złW przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać, co najmniej jeden z wykonawców w całości.Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, to podmiot trzeci musi spełniać ten warunek w całości.b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 450 000,00 zł.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać, co najmniej jeden z wykonawców w całości.Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, to podmiot trzeci musi spełniać ten warunek w całości.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej:a1) dwie usługi w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa. Jedna usługa serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa musi spełniać łącznie następujące warunki: wartość usługi nie mniejsza niż 150 000,00 zł brutto, usługa ta była wykonywana nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych po sobie miesięcy na rzecz jednego zleceniodawcy;a2) dwie usługi w zakresie asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa. Jedna usługa asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa musi spełniać łącznie następujące warunki: wartość usługi nie mniejsza niż 150 000,00 zł brutto, usługa ta była wykonywana nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych po sobie miesięcy na rzecz jednego zleceniodawcy.Jeżeli Wykonawca wskaże usługi, o których mowa w w/w warunku, które są w trakcie wykonywania na dzień składania ofert, Zamawiający wymaga, aby okres już wykonanej usługi wynosił co najmniej 12 kolejnych po sobie miesięcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a część zrealizowanej usługi nie może być mniejsza niż 150.000,00 zł.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.Ze względu na zastrzeżenie obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia, zgodnie z Rozdziałem XVI pkt 4 SWZ, zamawiający nie dopuszcza, aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie prac opisanych w lit. a1) i a2) polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotu udostępniającego zasoby. Wykonawca musi wykazać, że osobiście wykonał prace wskazane w lit. a1) i a2).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisu, konserwacji i asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w Morskim Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2024-01-17 - Usługa serwisu, konserwacji i asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w Morskim Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-11-04 - Usługa serwisu, konserwacji i asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w Morskim Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-10-04 - Wykonanie okresowych atestacji tratw ratunkowych na jednostkach pływających należących do Żeglugi Świnoujskiej
Dodano: 2020-02-10 - Wykonanie okresowych atestacji tratw ratunkowych na jednostkach pływających należących do Żeglugi Świnoujskiej
Dodano: 2020-01-15 - Konserwacja, naprawa oraz wymiana urządzeń po zakończonym resursie eksploatacyjnym systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu oraz telewizyjnego systemu nadzoru
Dodano: 2019-01-11 - Wykonanie okresowych atestacji tratw ratunkowych na jednostkach pływających należących do Żeglugi Świnoujskiej
Dodano: 2018-12-18 - Naprawa systemów dynamicznego osuszania będących w zasobach 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim - znak postępowania 648/2018.
Dodano: 2018-08-28 - PRZEGLĄD OKRESOWY I NAPRAWY SERWISOWE SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH - SYSTEMÓW ALARMOWYCH, SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU ORAZ TELEWIZYJNEGO NADZO
Dodano: 2018-03-13 - USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ ALARMOWYCH W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOG W SZCZECINIE
Dodano: 2018-02-06