Przetargi.pl
Usługa serwisu instalacji antenowych sieci łączności radiowej na terenie województwa wielkopolskiego

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000514331
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu instalacji antenowych sieci łączności radiowej na terenie województwa wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu instalacji antenowych sieci łączności radiowej na terenie województwa wielkopolskiego.2. Szczegółowy zakres usługi i sposób jej realizacji został określony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 12 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od daty protokołu odbioru prawidłowo wykonanego zlecenia.4. Zamawiający gwarantuje wykonanie min. 60 % przedmiotu zamówienia.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami w tym m. in. uszkodzenia/zniszczenia instalacji zewnętrznych itp. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.6. Wymagany przedmiotem zamówienia zakres prac Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami ogólnie obowiązującymi normami, instrukcjami urządzeń i osprzętu. 7. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, posiadających uprawnienia do prac na wysokości powyżej 3 m. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.8. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym termin realizacji prac na każdej z lokalizacji, szacunkową ilość roboczogodzin.9. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp, tj. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługę serwisu były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50333000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. Wykonawca musi:1) wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie usługi polegające na zrealizowaniu w okresie 12 miesięcy co najmniej 30 serwisów systemów antenowych;2) skierować do realizacji zamówienia: co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokościach powyżej 3 m zgodnie z obowiązującymi normami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach