Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 25/27
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5651562 , fax. 022 5651562
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
ul. Rakowiecka 25/27 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5651562, fax. 022 5651562
REGON: 01525966300050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisu i konserwacji systemu Szogun - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Serwis i konserwacja systemu opartego na bazie ORACLE, napisanego w narzędziach Designer i Developer (Forms Builder, Forms Reports) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje sie wnisienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ceny spełniania tych warunków: doświadczenie: Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej usługi polegającej na serwisie i konserwacji systemu opartego na bazie ORACLE, napisanego w narzędziach Designer i Developer (Forms Builder, Forms Reports) obejmującej w swoim zakresie oprogramowanie finansowo - księgowe dla zadań wynikających z ustawy o finansach publicznych o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł netto. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że wykazana usługa została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania określone w art.22 ust.1 pkt.4. (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty musi złożyć każdy wykonawca. -Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składają wykonawcy, którzy pojedyńczo lub łącznie spełniają określony warunek w postępowaniu. Oznacza to, że jeżeli dany warunek spełnia wyłącznie jeden z wykonawców to w tym zakresie wykonawca ten składa przedmiotowe oświadczenie. Jeżeli natomiast wymagany warunek wykonawcy spełniają łącznie, oświadczenie musi być złożone wspólnie przez tych wykonawców. -Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). -Dokumenty potwierdzające, że wykazana w załączniku nr 4 usługa została wykonane należycie. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego: -Druk oferta (wzór druku załącznik nr 1 do SIWZ) -Formularz cenowy (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ) -Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. -Informacja o części zamówienia powierzonej podwykonawcom, jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokotow.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZPIE/007/2014 - System kadrowo-płacowy
Dodano: 2014-02-25 - Usługa serwisu i konserwacji systemu SZOGUN
Dodano: 2013-10-23 - Zakup zintegrowanego systemu finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego oraz środków trwałych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Nr referencyjny postępowania CSIOZ-WZP.221.101.2013
Dodano: 2013-10-04 - Dostawę, opracowanie koncepcji, wdrożenie oraz opieka nad Systemem Wspomagającym Zarządzanie Centrum Usług Wspólnych opartym na rozwiązaniach klasy ERP.
Dodano: 2012-11-28 - Usługa serwisu i konserwacji systemu SZOGUN.
Dodano: 2012-10-03 - Zakup aktualizacji, dodatkowe stanowisko i serwis oprogramowania finansowo - księgowego w 2012 roku (znak sprawy : oprogramowanie-353-2011)
Dodano: 2011-11-29 - Usługa serwisu i konserwacji systemu SZOGUN
Dodano: 2011-11-17 - Zakup oprogramowania dla potrzeb księgowości, środków trwałych oraz kadr i płac - nr referencyjny postepowania CSIOZ-WZP- 221.1.2011
Dodano: 2011-03-10 - Zakup oprogramowania dla potrzeb księgowości, środków trwałych oraz kadr i płac - nr referencyjny CSIOZ-WZP-6151-90-10
Dodano: 2010-11-29 - Przedmiotem zamówienia jest Zakup oprogramowania dla potrzeb księgowości, środków trwałych oraz kadr i płac. CSIOZ-WZP- 6151-84/10
Dodano: 2010-11-18