Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ogłasza przetarg
- Adres: 00-207 Warszawa, Pl. Krasińskich 2/4/6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5818816 , fax. 022 5818813, 5818829
- Data zamieszczenia: 2010-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Pl. Krasińskich 2/4/6 2/4/6
00-207 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5818816, fax. 022 5818813, 5818829
REGON: 01636509000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SERWISU GWARANCYJNEGO URZĄDZEŃ WĘZŁA CENTRALNEGO SIECI ROZLEGŁEJ WAN, DOSTAWA SUBSKRYPCJI AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA, SZKOLENIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi: 1) Usługa serwisu gwarancyjnego w zakresie: a) asysty administracyjnej sieci WAN (24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu); b) udzielania konsultacji pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi sieci WAN (24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu); c) zdalnej analizy diagnostycznej; d) zdalnego rozwiązywania problemów, leżących na styku technologii wykorzystywanych w sieci WAN Zamawiającego (dotyczy urządzeń objętych umowa serwisową); e) obsługi procedur serwisowych producenta sprzętu i oprogramowania; f) optymalizacji działania oprogramowania wchodzącego w skład sieci WAN (aby przy najmniejszym wykorzystaniu istniejących zasobów sieci WAN, objętych umową osiągnąć najwyższą wydajność g) telefonicznej asysty technicznej dla punktów: a) - f) 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę; h) 12-miesięcznej gwarancji na sprzęt (wykaz szczegółowy w Załączniku nr 4 do SIWZ); i) wsparcia przy instalacji, reinstalacji, konfiguracji oraz rekonfiguracji (24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu). 2) Roczna subskrypcja aktualizacji oprogramowania wyszczególnionego w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Szkolenia - wykonane na terenie Warszawy w języku polskim: a) Checkpoint CCSE NGX - Zarządzanie VPN-1/FireWall-1 NGX, część III (R65) dla dwóch osób; b) Checkpoint Security Administrator R70 dla jednej osoby; c) Szkolenie Cisco zakres równoważny z CCNA (640-802) dla jednej osoby - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503126001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pakietów serwisowych
Dodano: 2014-11-05 - Usługa serwisu gwarancyjnego sieciowych urządzeń aktywnych sieci LAN i WAN, dostawa subskrypcji oprogramowania, szkolenie
Dodano: 2013-04-29 - Zakup usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń IBM obsługujących system poczty elektronicznej Exchange, w ramach infrastruktury teleinformatycznej UM MAN
Dodano: 2012-09-28 - Serwis gwarancyjny sieciowych urządzeń aktywnych sieci LAN i WAN, dostawa subskrypcji oprogramowania oraz szkolenie
Dodano: 2012-06-20 - Świadczenie usługi opieki serwisowej serwerów IBM wraz z konsolami systemowymi, przełącznikami CISCO i oprogramowaniem systemowym w Centrali ZUS
Dodano: 2010-10-22