Przetargi.pl
Usługa serwisu aparatu tomografu komputerowego

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu aparatu tomografu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Pogwarancyjna obsługa serwisowa aparatu Tomografu Komputerowego marki GE Optima CT 540, rok prod. 2014 wraz ze stacją opisową - model 5368687, polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych i napraw oraz utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wymienionego urządzenia będącego w użytkowaniu Zamawiającego. Przez „przeglądy techniczne” rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta w/w aparatu zawarte w dokumentacji serwisowej, z potwierdzeniem wykonania tych czynności poprzez wpis do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego. Pod pojęciem „naprawy” należy rozumieć pracę (roboczogodziny) czyli usunięcie nieprawidłowości w działaniu w/w urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części. Do kosztów naprawy włącza się koszt wszystkich części zamiennych. 2. Zakres czynności wymaganych do obsługi serwisowej obejmuje: a). planowane usługi konserwacyjne (przeglądy techniczne) – częstotliwość i zakres zgodne z zaleceniami producenta w dokumentacji serwisowej, kontrole bezpieczeństwa i sprawności technicznej aparatu. W dniu 19 marca 2020 roku Zamawiający wymaga dokonania przeglądu technicznego urządzenia, b). zdalne diagnozowanie uszkodzeń poprzez sieć komputerową oraz naprawy oprogramowania, c). w przypadku urządzeń służących do diagnostyki obrazowej kontrola jakości obrazu, wartości pomiarowych wraz z ewentualną regulacją parametrów pracy aparatu, po wykonaniu naprawy lub przeglądu zgodnie z zaleceniem producenta zawartymi w dokumentacji serwisowej, d). lokalizowanie uszkodzenia, diagnozowanie awarii, usuwanie usterek oraz ich skutków, e). sprawdzenie funkcjonowania aparatu po przeglądzie i pozostawienie go w gotowości do pracy, f). dokonanie odpowiednich wpisów do paszportu technicznego aparatu w celu udokumentowania przeglądów oraz napraw i wystawienie dokumentu potwierdzającego wykonanie usługi (raport serwisowy, karta pracy, raport z wykonanych pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego, itp.), z wyznaczeniem daty kolejnego przeglądu i potwierdzeniem, że aparat jest sprawny technicznie, g). w sytuacji wymiany części zamiennej mogącej spowodować zmianę parametrów urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania testów eksploatacyjnych, dopuszczających aparat do eksploatacji h). pracę co najmniej jednego inżyniera serwisowego, robocizna wraz z dojazdami, i). wymiana części zamiennych w przypadku ich awarii oraz wymiana części specjalnych (w szczególności lampy) w przypadku ich awarii. 3. Terminy wykonania usług: a). czas reakcji serwisu wynosi maksymalnie 2 godziny od momentu zgłoszenia (telefonicznego, e-mailem, lub pisemnie), b). czas stawienia się pracownika serwisu przy uszkodzonym aparacie najpóźniej 4 godziny po otrzymaniu zgłoszenia, c). czas usunięcia awarii wynosi maksymalnie do 24 godzin roboczych od zdiagnozowania usterki, d). Wykonawca zagwarantuje nielimitowane telefoniczne konsultacje techniczne w dni powszednie w godzinach 8.00 – 18.00. 4. Sposób zgłaszania usterek: a). Zamawiający zgłasza występujące usterki w funkcjonowaniu aparatu telefonicznie, e-mailem, lub pisemnie b). Wykonawca umożliwi Zamawiającemu stały kontakt z upoważnioną osobą z możliwością konsultacji telefonicznej przed przystąpieniem do napraw/serwisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta powinna zawierać: a. podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b. podpisany przez Wykonawcę Formularz asortymentowo cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, c. podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. pkt a, b i c – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt. a-b - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące a dokumenty z ppkt. c nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie. c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentów na wezwanie, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach