Przetargi.pl
Usługa serwisowania samochodów służbowych eksploataowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4698400 , fax. 091 4394763
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10 10
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4698400, fax. 091 4394763
    REGON: 01061308300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna, Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowania samochodów służbowych eksploataowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania 29 sztuk samochodów służbowych, eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych. 2.Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przeglądy okresowe, gwarancyjne, pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, naprawy powypadkowe w tym naprawy blacharskie i lakiernicze, 3) bieżące naprawy będące wynikiem awarii, 4) serwis ogumienia polegający na naprawach i kontroli zużycia ogumienia (w przypadku przekroczenia granicznych zalecanych wartości trwałego oznakowania TWI - wymianie na nowe), wymianie sezonowej opon. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - świadczenie usług dla samochodów marki Renault w tym: Renault Thalia 1,4 16 V - 17 sztuk, Renault Kangoo 1,6 16 V 4x4 - 3 sztuki, Zadanie nr 2 - świadczenie usług dla samochodów marki Skoda Octavia 1,6 Tour - 3 sztuki. Zadanie nr 3 - świadczenie usług dla samochodów marki Suzuki Jimny 1,3 JLX - 3 sztuki. Zadanie nr 4 - świadczenie usług dla samochodów marki Fiat w tym: Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 sztuka, Fiat Palio Weekend 1,6 16 V - 1 sztuka, Fiat Panda 1,1 8 V Actual - 1 sztuka. 5.Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie Szczecina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. 6.Przedmiot zamówienia dla zadań nr 2,3,4 musi być realizowany przez autoryzowaną stację obsługi. 7.Przeglądy o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału będą wykonywane zgodnie z częstotliwościach i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. 8.Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązującymi u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia mu do wglądu katalogu norm czasowych. 9.Zamawiający wymaga stosowania przez Wykonawcę przy wykonywanych przeglądach i naprawach części zamiennych spełniających normy GVO zalecane przez producenta samochodów. 10.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na użyte części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta. 10.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ przeznaczonych do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia , w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami. Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnej z charakterem niniejszego zamówienia, w przypadku Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 2,3,4, Wykonawcy muszą posiadać autoryzację do wykonywania przeglądów i napraw na warunkach gwarancji producenta samochodów. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. 3.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta składana na każdą część zamówienia z zastrzeżeniem lit. c musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ); b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)w przypadku składania oferty na zadanie nr 2,3,4 dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji do wykonywania usług dla samochodów objętych gwarancją. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit (b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość marży na zakupione części zamienne w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach