Przetargi.pl
Usługa serwisowania i naprawy pojazdów Urzędu Morskiego w Słupsku 2019 - II

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowania i naprawy pojazdów Urzędu Morskiego w Słupsku 2019 - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawy pojazdów samochodowych Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 4 zadania: Zadanie nr 1: Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych następujących marek, w łącznej szacunkowej ilości 100 roboczogodzin: a) Kia Carnival, rok produkcji 2007 – 1 pojazd, b) Iveco Daily, rok produkcji 2009 – 1 pojazd, c) Nissan Almera, rok produkcji 2004 – 1 pojazd, d) Nissan Pickup, rok produkcji 2005 – 1 pojazd, e) Ford Tranzit, rok produkcji 1997 – 1 pojazd. Zadanie nr 2: Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych następujących marek, w łącznej szacunkowej ilości 145 roboczogodzin: a) Fiat Ducato, rok produkcji 2011 – 1 pojazd, b) Fiat Punto, rok produkcji 2012 – 4 pojazdy, c) Isuzu, rok produkcji 2012 – 4 pojazdy, d) Fiat Skudo rok produkcji 2014 – 1 pojazd Zadanie nr 3: Serwisowanie i naprawa pojazdów następujących marek, w łącznej szacunkowej ilości 100 roboczogodzin: a) Star 266, rok produkcji 1993 – 1 pojazd, b) Star 266, rok produkcji 1986 – 1 pojazd, c) Star 266, rok produkcji 1983 – 1 pojazd, d) Star 944, rok produkcji 2000 – 1 pojazd. Zadanie nr 4: Serwisowanie i naprawa pojazdów następujących marek, w łącznej szacunkowej ilości 60 roboczogodzin: a) Ciągnik Ursus 1614, rok produkcji 2000 – 1 pojazd, b) Ciągnik AGT 836, rok produkcji 2008 – 1 pojazd, c) Ciągnik MTZ 320A, rok produkcji 2002 – 1 pojazd, d) Ciągnik Ursus 1014, rok produkcji 1999 – 1 pojazd, e) Ciągnik Ursus 1014, rok produkcji 1999 – 1 pojazd, f) Ciągnik AGT 836, rok produkcji 2008 – 1 pojazd, g) Ciągnik AGT 836, rok produkcji 2008 – 1 pojazd. 2.3. Szczegółowe dane pojazdów, wyszczególnionych w każdym zadaniu, zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. 2.4. Zakres usług serwisowania i napraw obejmuje: a) okresowy przegląd pogwarancyjny pojazdów, wynikający z tabel przebiegu pojazdów danej marki – wszystkie układy przedstawionego pojazdu; b) sprawdzenie stanu technicznego pojazdów; c) naprawy pojazdów wynikające z przeglądów okresowych, awarii lub szkód powypadkowych, d) dla zadań 1-2 sezonową wymianę opon i wyważanie kół. 2.5. Podana w pkt. 2.2. SIWZ szacunkowa ilość roboczogodzin w każdym zadaniu ma charakter orientacyjny, określony na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb serwisowania i naprawy pojazdów w okresie 12 miesięcy. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie katalogowej ilości roboczogodzin przewidywanej na daną usługę serwisowania lub naprawy danej marki pojazdu. 2.6. W zakresie zadań 1-2 Zamawiający wymaga, aby zakład naprawczy, w którym świadczone będą usługi, posiadał autoryzację na naprawy mechaniczne i elektryczne dla co najmniej jednej marki pojazdu, ujętej w danym zadaniu. Celem Zamawiającego jest zapewnienie pełnej sprawności użytkowanych pojazdów poprzez uzyskanie ich obsługi technicznej i napraw bieżących na właściwym, wysokim poziomie. Standard usług Zamawiający określa poprzez obiektywny czynnik, jakim jest autoryzacja producenta pojazdu dla zakładu świadczącego naprawy i obsługę. Przy czym, by nie zawężać zasad konkurencji, Zamawiający postawił wymóg posiadania autoryzacji producenta minimum jednej marki pojazdu objętej danym zadaniem. W opinii Zamawiającego, wymaganie dotyczące standardu świadczenia usługi jest uzasadnione i adekwatne do jego potrzeb, które wymagają bezawaryjności pojazdów. 2.7. Materiały eksploatacyjne i części zamienne użyte w trakcie przeglądów i napraw muszą być fabrycznie nowe i zgodne z zaleceniami producenta danej marki. 2.8. Każdorazowo zakres naprawy, szacunkowy czas jej trwania w oparciu o czasochłonność wykonania usługi przewidzianą przez producenta danej marki pojazdu, oraz szacunkowy koszt wykonania usługi (z uwzględnieniem ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty) będzie uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego. 2.9. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 50112000-3 – usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 2.10. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.10.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z usługami naprawczymi pojazdów lub usługami przeprowadzenia przeglądów pojazdów, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; 2.10.2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę -Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 9.4. SIWZ, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach