Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-274 Białystok, ul. J. Waszyngtona
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 450 595 , fax. 857 450 595
- Data zamieszczenia: 2019-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
ul. J. Waszyngtona 17
15-274 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 450 595, fax. 857 450 595
REGON: 14063940000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl/zp
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa serwisowa systemu CliniNet w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Gwarancja na oprogramowanie aplikacyjne CGM. TAK Aktualizacja produktu w zakresie niezbędnym do naprawy błędów gwarancyjnych. Aktualizacje będą wykonywana w dni robocze w godzinach 8-16. TAK Modyfikacje produktu uwzględniające zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne). W zakresie modułów Systemu posiadanych w dacie zawarcia umowy serwisowej. TAK Zgłaszanie błędów poprzez System Obsługi Zgłoszeń. TAK Dostęp do systemu serwisowego System Obsługi Zgłoszeń. (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) Możliwość zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji produktu, które będą uwzględniane w najbliższych planach rozwojowych produktu, za pomocą systemu serwisowego System Obsługi Zgłoszeń. TAK Doradztwo w zakresie rozbudowy Systemu o kolejne moduły. TAK Zgłaszanie błędów telefonicznie. TAK Telefoniczne konsultacje w zakresie obsługi produktu. TAK Instalacja nowych wersji produktu. TAK Dostęp do stanowiska pomocy HelpDesk. (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) Gwarantowany czas reakcji na Błędy blokujące (Status VERY HIGH). 2 godziny Gwarantowany czas reakcji na Błędy krytyczne (Status HIGH). 4 godziny Gwarantowany czas reakcji na usterki. 8 godzin Gwarantowany czas naprawy Błędów blokujących (Status VERY HIGH). 8 godzin Gwarantowany czas naprawy Błędów krytycznych (Status HIGH). 48 godzin Gwarantowany czas naprawy Usterki (pozostałe). 240 godzin Dostęp do konsultantów w zakresie standardowych prac serwisowych (przygotowanie raportów, konsultacje zdalne). TAK Dostęp do konsultantów w zakresie rozliczeń. TAK Dostęp do konsultantów w zakresie oprogramowania systemowego oraz sprzętu (systemy operacyjne, bazy danych, wirtualizacja, sieć). TAK Pakiet godzin miesięcznie na dodatkowe usługi serwisowe, z możliwością przenoszenia niewykorzystanych godzin na kolejne miesiące w zakresie opisanym poniżej: 15 Usługi związane z oprogramowaniem systemowym oraz sprzętem (systemy operacyjne, bazy danych, wirtualizacja, sieć): Aktualizacja motoru bazy danych (pod warunkiem wykupienia przez Klienta wsparcia producenta i praw do aktualizacji produktu). TAK Aktualizacja narzędzi administratora. TAK Konsultacje z zakresu mechanizmów bezpieczeństwa (kopie bezpieczeństwa, odzyskiwanie danych z kopii zapasowych). TAK Konsultacje w zakresie administrowania systemem operacyjnym i rozszerzeniami sprzętowymi. TAK Konsultacje w zakresie administrowania motorem bazy danych. TAK Konsultacje w zakresie administrowania siecią i urządzeniami sieciowymi. TAK Konsultacje w zakresie administrowania środowiskiem Vmware. TAK Aktualizacja systemu operacyjnego (pod warunkiem wykupienia przez Klienta wsparcia producenta i praw do aktualizacji produktu). TAK Instalacja i konfiguracja dodatkowego systemu CGM wykonywania kopii zapasowych pomiędzy serwerami. TAK Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu lub przenoszeniu danych na wniosek Zamawiającego. TAK Usługi związane z pracami konsultantów w zakresie rozliczeń Asysta przy rozliczeniach z NFZ. TAK Usługi związane z wykonaniem standardowych prac serwisowych (przygotowanie raportów, konsultacje zdalne): Tworzenie nowych i edycja istniejących, raportów, wydruków, formularzy, danych opisowych. TAK Konsultacje w zakresie tworzenia nowych raportów, wydruków, formularzy, danych opisowych. TAK Konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania oraz dostosowania produktu do potrzeb Klienta oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów produktu. Konsultacje obejmują wszystkie moduły i funkcje wdrożone u Klienta. TAK Pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. CD, łącza telekomunikacyjne, itp.). TAK - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 7.2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 8. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółki cywilne) 8.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi serwisowe oraz usługi związane z aktualizacją Szpitalnego Systemu Informatycznego "KS-MEDIS"
Dodano: 2024-06-27 - Świadczenie usługi asysty technicznej, aktualizacji i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI UNISOFT
Dodano: 2024-04-22 - Utrzymanie użytkowanego w Sądzie Okręgowym w Łomży, Sądzie Rejonowym w Grajewie, w Wys.Maz, w Zambrowie oprogramowania repertoryjno-biurowego Currenda Sp. z o.o. od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-20 - Rozwój e-usług w Urzędzie Miejskim w Sokółce
Dodano: 2023-07-27 - „Usługa serwisowa systemu informatycznego ”
Dodano: 2023-07-26 - „Usługa serwisowa systemu informatycznego ”
Dodano: 2023-07-18 - „OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA”
Dodano: 2023-07-12 - „Usługa serwisowa systemu informatycznego ”
Dodano: 2023-07-12 - „Usługa serwisowa systemu informatycznego ”
Dodano: 2023-07-12 - „OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA”
Dodano: 2023-05-28