Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2015-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisowa sprzętu i systemu telefonii stacjonarnej opartej o system Asterisk Enterprise Edition, niezbędnej dla sprawnego funkcjonowania systemu łączności zarządzania i kierowania Wojewody - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest zakup usługi serwisowania systemu teleinformatycznego oparty o platformę Asterisk Enterprise Edition w skład której wchodzą: - dedykowane dwa serwery komunikacyjne HP DL320 oraz HP DL360, - 36 aparatów VoIP, typ Yealink T22P, - 17 aparatów VoIP, model Aastra 6757i i Yealink VP530, - 1 aparat sekretarski VoIP typ T28P wraz przystawką EXP-38, - 3 konsole VoIP, typ Fenix Console - w skład którego wchodzą: komputery dotykowe ELO, aparaty Cisco CP-7975G oraz modułem rozbudowy Cisco CP-7916, - system nagrywania rozmów kanałów VoIP z interfejsem odtwarzania nagranych rozmów umożliwiającym utworzenie użytkowników upoważnionych do odsłuchiwania rozmów; - faxserwer obsługujący linie analogowe zakończone w lokalizacji al. Niepodległości 16/18 Poznań. 2. Zakres świadczenia usług obejmuje: - czas świadczenia usług - 1 stycznia 2016 r. - 31 grudnia 2017 r., - sługa serwisowa świadczona w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 18:00, - czas reakcji serwisu - maksimum 4 godziny od zgłoszenia, - czas usunięcia awarii - maksimum 12 godzin od zgłoszenia, - czas realizacji zgłoszenia serwisowego innego niż awaria - 24 godziny, - rekonfigurację systemu, tworzenie i usuwanie kont itp. - Zamawiający przewiduje nie więcej niż 10 zleceń w ciągu miesiąca. 3. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 i art. 25 § 1 Kodeksu pracy, tj. Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), minimum jedna osoba realizująca zamówienie w zakresie serwisu. 2) W przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w pkt 1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w pkt 1, 3) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia. 4) w przypadku niezapewnienia przy realizacji zamówienia w trakcie jego trwania jednej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503320001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług operatora infrastruktury sieci szerokopasmowej Gminy Września w ramach projektu Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu
Dodano: 2015-11-26 - Przeglądy masztów i systemów antenowych, odciągów, kabli przesyłowych, złącz oraz pomiary systemów antenowych i instalacji uziomowych stanowiących element systemów łączności radiotelefonicznej Policji w woj. wielkopolskim
Dodano: 2014-09-05 - Naprawa i konserwacja polowych masztów antenowych oraz wież kratowych
Dodano: 2013-07-31 - Naprawa i konserwacja wież kratowych i antenowych w JW. 3709
Dodano: 2012-07-31 - naprawa i konserwacja polowych masztów antenowych
Dodano: 2012-06-25 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji masztów i systemów antenowych
Dodano: 2011-02-28