Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2017-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, , fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 28836600028 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.io.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisowa Angiografu rtg Allura Clarity dla Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa Angiografu rtg Allura Clarity z wyposażeniem dla Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) świadczenie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu; 2) usługi serwisowe w celu usunięcia awarii 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, częściowych. 5. Wykonawca realizujący usługę musi posiadać aktualne klucze/kody serwisowe pozwalające na pełny dostęp do aparatu a tym samym możliwość realizowania umowy. 6. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określone czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia nie będą polegały na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm. ).W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) Oferta przetargowa – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo / pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – załącznik nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX STARMED 2500/5,5/SC3 wraz z wyposażeniem medycznym.
Dodano: 2023-12-29 - Obsługa serwisowa sterylizatora plazmowego Sterrad 100NX
Dodano: 2023-12-21 - pełny serwis pogwarancyjny zestawu do bronchoskopii wraz z oprzyrządowaniem
Dodano: 2023-12-08 - serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego GE SIGNA HDx 1,5T o nr seryjnym R 8264 z wyposażeniem
Dodano: 2023-11-23 - Przeglądy techniczne aparatury medycznej – Część I
Dodano: 2023-11-14 - serwis pogwarancyjny aparatu do brachyterapii HDR Flexitron FT 00239 producenta Nucletron B.V., z wyposażeniem
Dodano: 2023-11-11 - Usługa przeglądów technicznych, serwisu i napraw sterylizatorów, myjni, zgrzewarki i suszarki produkcji MMM
Dodano: 2023-11-03 - serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego GE SIGNA HDx 1,5T o nr seryjnym R 8264 z wyposażeniem
Dodano: 2023-09-18 - serwis zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii , serwis myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie
Dodano: 2023-09-17 - Usługa przeglądów technicznych, serwisu i napraw sprzętu anestezjologicznego produkcji Draeger
Dodano: 2023-09-08