Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-202 Katowice, Pl. Wojciecha Kilara
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 325 300 , fax. 322 571 384
- Data zamieszczenia: 2021-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach
Pl. Wojciecha Kilara 1
40-202 Katowice, woj. śląskie
tel. 327 325 300, fax. 322 571 384
REGON: 24026020600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH DLA NOSPR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych dla NOSPR obejmuje: 1. Przedmiotem umowy jest stałe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w tym również biletów tzw. „tanich przewoźników” oraz biletów grupowych) w połączeniach krajowych oraz na trasach europejskich i pomiędzy poszczególnymi kontynentami. Rezerwacje i bilety elektroniczne muszą być generowane bezpośrednio z systemu rezerwacyjnego (nie dotyczy biletów tzw. „tanich przewoźników”). 2. Rezerwacja i zakup biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zleceniami w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych cen, czasu przelotu również wieloetapowego, ilości przesiadek, możliwością anulowania. 3. Jeżeli to możliwe Wykonawca zapewni Zamawiającemu odprawę on-line. 4. Przedstawianie Zamawiającemu najkorzystniejszych, dostępnych na rynku, ofert na zakup biletów lotniczych, każdorazowo wraz z podaniem informacji o tym, jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. obowiązkowe ubezpieczenia podróżnych i ich bagażu w czasie lotu, opłaty lotniskowej, opłaty paliwowej, opłaty serwisowej itp.). 6. Za jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: „tam i z powrotem”. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu biletów „w jedną stronę”. 7. Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z rzeczywistymi, bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 8. Wykonawca każdorazowo będzie przesyłał Zamawiającemu droga elektroniczną, na wskazany adres mailowy potwierdzenia rezerwacji z pełną informacja o podróży, m.in. o upływie terminu rezerwacji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia obowiązków dotyczących składania reklamacji na podstawie sprzedanych biletów oraz przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub przyczyn losowych oraz działania sił wyższych np. epidemii . 10. Zapewnienie bieżącego dostarczania dokumentów podróży (biletów lotniczych), oraz faktur do siedziby NOSPR. 11. Fakturowanie: Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i doręczenia faktury VAT Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze po dokonaniu zakupu biletu. Termin płatności faktury VAT — 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 12. Zapewnienie stałej możliwości dokonania rezerwacji/jej zmiany lub wykupu biletu/jego zmiany w dni robocze w godzinach 8.00 do 18.00. Wykonawca zobowiązuje się ponadto w ramach zaoferowanej ceny do udostępnienia numeru telefonu alarmowego, czynnego przez 24/dobę, pod którym Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji, zmian lub anulacji zakupionego biletu. 13. Przydzielenie do realizacji umowy co najmniej trzech numerów telefonicznych ze stanowiskami rezerwacji. 14. Każdorazowe informowanie NOSPR drogą elektroniczną, na wskazane adresy, nt. dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu termin wykupu oraz warunki taryfy. 15. Każdorazowo na 24 godziny przed wykupem biletu informowanie drogą elektroniczną wyznaczonego pracownika NOSPR, że tego dnia upływa termin rezerwacji. 16. Każdorazowe i niezwłoczne informowanie NOSPR drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, zmiany godziny rejsu, odwołanie rejsu. 17. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą pracownika – kasjera lotniczego (dalej: „opiekuna”), która zostanie skierowana do stałej współpracy i uprawnione do wzajemnych kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca i Zamawiający podadzą imię i nazwisko pracownika – kasjera lotniczego („opiekuna”), nr telefonu komórkowego oraz adres mailowy. 18. Wykonawca i Zamawiający niezwłocznie będą informować się o zmianie osoby pełniącej funkcje „opiekuna” oraz o każdej zmianie nr telefonów kontaktowych oraz adresów email „opiekuna”. 19. Zapewnienie możliwości bezkosztowego zwrotu biletu w dniu jego wykupu do g. 18.00 (nie dotyczy biletów tzw. „tanich przewoźników”). 20. Dostęp do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych oraz tzw. „tanich przewoźników". 21. W sytuacjach, gdy NOSPR uzyska bezpośrednio od przewoźników specjalne zniżki, Agent zastosuje je przy wystawianiu biletów (konieczność stworzenia „profilu klienta”, zawierającego kody otrzymane od linii lotniczych w których NOSPR posiada specjalne zniżki.) 22. Planowany czas trwania umowy to 18 miesięcy lub do wyczerpania kwoty szacunkowej PLN brutto, przeznaczonej na usługę w zależności, która okoliczność nastąpi wcześniej. 23. W sytuacjach, gdy NOSPR uzyska bezpośrednio od przewoźników specjalne zniżki, Wykonawca zastosuje je przy wystawianiu biletów (konieczność stworzenia „profilu klienta”, zawierającego kody otrzymane od linii lotniczych w których NOSPR posiada specjalne zniżki.) 24. Każdorazowe informowanie NOSPR drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, zmiany godziny rejsu, odwołanie rejsu. 25. Szacunkowa skala potrzeb NOSPR na okres 18 miesięcy - około 350 połączeń, z czego, trasy międzynarodowe to około 94% połączeń na trasach europejskich, około 2% na trasach międzykontynentalnych, oraz około 4% na trasach krajowych. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany proporcji kierunków połączeń. 26. Przewiduje się przelot grupy 81 osób do Japonii: wylot 7 lipca 2021 r z Katowice/Kraków do Tokio (Narita lub Haneda); powrót 19 lipca 2021 r z Tokio (Narita lub Haneda) do Katowice/Kraków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne świadczenie usług: rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie na trasach międzynarodowych i krajowych w ramach podróży pracowników, doktorantów i studentów oraz osób wskazanych przez Politechnikę Śląską. Oznaczenie sprawy: IA1/U/20/78/EO
Dodano: 2021-02-17 - USŁUGA REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH DLA NOSPR
Dodano: 2020-12-31 - Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży oraz dostarczania biletów lotniczych w związku z realizacją podróży służbowych w ramach projektu „Centrum Symulacji Medycznej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach – odpowiedzią na potrzeby współczesnej edukacji medycznej”.
Dodano: 2020-07-22 - Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze
Dodano: 2020-03-09 - Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia krajowych i zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych do siedziby lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w związku z odbywaniem podróży służbowych pracowników oraz wyjazdów krajowych i zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) doktorantów i studentów Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach oraz Członków Zespołów Badawczych
Dodano: 2020-02-14 - Kompleksowa obsługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia krajowych i zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych do siedziby lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w związku z odbywaniem podróży służbowych pracowników oraz wyjazdów krajowych i zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) doktorantów i studentów Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach oraz Członków Zespołów Badawczych
Dodano: 2019-04-04 - Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2019-03-28 - Kompleksowa obsługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia krajowych i zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych do siedziby lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w związku z odbywaniem podróży służbowych pracowników oraz wyjazdów krajowych i zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) doktorantów i studentów Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach oraz Członków Zespołów Badawczych
Dodano: 2018-05-04 - Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2018-03-27 - świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze
Dodano: 2018-03-14