Przetargi.pl
usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne dla potrzeb Urzędu Zamówień Publicznych, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy

Urząd Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4587777 , fax. 022 4587700
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Zamówień Publicznych
    ul. Postępu 17A 17A
    02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4587777, fax. 022 4587700
    REGON: 01082809100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne dla potrzeb Urzędu Zamówień Publicznych, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych wraz z ich dostarczaniem do siedziby Zamawiającego lub w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy, dla potrzeb Urzędu Zamówień Publicznych, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w klasach zlecanych przez Zamawiającego); b) bezpłatnej dostawy zamówionych biletów do siedziby Zamawiającego lub w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy w terminie uzgodnionym każdorazowo z Zamawiającym, na podstawie zamówienia przekazanego na piśmie, faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie; c) dostarczania w sytuacji nagłej, zgodnie z decyzją Zamawiającego, biletu do siedziby Zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów lotniczych przewoźnika, który realizuje przelot niezwłocznie od momentu złożenia zlecenia; d) informowania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; e) wyszukiwania optymalnego połączenia pod względem ceny oraz czasu trwania podróży oraz przedstawiania Zamawiającemu różnych wariantów połączenia, z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny oraz promocji; f) stosowania minimalnych cen biletów lotniczych dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży; g) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia, w tym warunki płatności, zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W okresie od VIII 2008 r. do VII 2009 r. zrealizowano zakup zagranicznych biletów lotniczych dla potrzeb UZP na kwotę 151 463,92 zł brutto (wartość ta obejmuje koszty związane z rezerwacją, sprzedażą i wystawieniem biletu łącznie z ceną biletu wynikającą z taryfy przewoźnika). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia w podanej wysokości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie (oryginał): 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22. ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru na Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2,3 potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz oświadczenie (z pkt.1) , o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 składa każdy z wykonawców oddzielnie. Oświadczenie (z pkt.1) o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust od ceny biletu lotniczego przewoźnika
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzp.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-uzp1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach